Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Weet je eigenlijk wel tegen wie je het hebt?
Een beetje gaan schelden op een forum is sowieso niet bijster verstandig en zeker niet een regular van het betreffende subforum.
Kijk in het vervolg een beetje uit wat je zegt, jij bent immers degene die hulp of informatie vraagt.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
Verwijderd
Waarom wil je dan meer wetenOp woensdag 08 augustus 2001 11:43 schreef shotputty het volgende:
Ik heb gebeld, dat staat toch duidelijk in mijn vraag?Leuk dat jij geen storing hebt maar daar heb ik niks aan als ik niet weet of je wel of niet in Rotterdam woont. Als mijn topic je niet aan staat moet je hem niet lezen en er zeker niet op reageren want dan haal je hem alleen maar weer omhoog.
Zo tel ff tot 10 man !Op woensdag 08 augustus 2001 11:43 schreef shotputty het volgende:
Ik heb gebeld, dat staat toch duidelijk in mijn vraag?Leuk dat jij geen storing hebt maar daar heb ik niks aan als ik niet weet of je wel of niet in Rotterdam woont. Als mijn topic je niet aan staat moet je hem niet lezen en er zeker niet op reageren want dan haal je hem alleen maar weer omhoog.
Chello Arnhem > GEEN Storing...
can you read my mind?
Verwijderd
Dinsdag 7 augustus 2001
(netwerk) De breuk in de kabel tussen Amsterdam en Londen is gerepareerd. Het internetverkeer wordt weer op de gebruikelijke manier gerouteerd.
(netwerk) Door een breuk in de kabel tussen Amsterdam en Londen wordt het internetverkeer wat normaal over deze kabel gaat via een andere weg gerouteerd. Dit heeft als gevolg dat de verbinding naar het Internet trager is.
bron chello
de ballen...........
can you read my mind?
bedankt voor de informatie.
Verwijderd
Dat is info waar shotputty vast meer aan heeft! Ook andere mededelingen dat elders geen storingen zijn, zijn informatief. Ik neem het hem niet kwalijk dat ie geen 0900 nummer gaat bellen voor elke storing bij chello.zow en ff over die kabelbreuk hier :
Dinsdag 7 augustus 2001
(netwerk) De breuk in de kabel tussen Amsterdam en Londen is gerepareerd. Het internetverkeer wordt weer op de gebruikelijke manier gerouteerd.
(netwerk) Door een breuk in de kabel tussen Amsterdam en Londen wordt het internetverkeer wat normaal over deze kabel gaat via een andere weg gerouteerd. Dit heeft als gevolg dat de verbinding naar het Internet trager is.
Verwijderd
Jij ook in Kralingen en had ook sinds gistermiddag geen inet?? Dat zou goed nieuws zijn als ik thuis komOp woensdag 08 augustus 2001 12:59 schreef shotputty het volgende:
internet doet het weer vanaf 10:00 vanochtend!
Verwijderd
Denk het wel dan shotputty.. Kralingen ligt ten zuidoosten van joouw wijk.. Ik woon vlak bij het Oostplein. Nu maar hopen zometeen, ben benieuwdOp woensdag 08 augustus 2001 16:09 schreef shotputty het volgende:
ik zit in de regio Rotterdam noord, ten oosten van Blijdorp geloof ik. Ik weet niet precies waar de wijk Kralingenligt maar ik hoop dat het bij jullie nu ook werkt.
heeft het de hele dag gedaan...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
hmmz.. ligt het nou aan mij of zie ik geen 1 scheldwoord in z'n msgModbreak
--------------------------------------------------------------------------------
Weet je eigenlijk wel tegen wie je het hebt?
Een beetje gaan schelden op een forum is sowieso niet bijster verstandig en zeker niet een regular van het betreffende subforum.
Kijk in het vervolg een beetje uit wat je zegt, jij bent immers degene die hulp of informatie vraagt.
Er zijn maar een paar sites die goed werken (waaronder GOT)
Als ik een ping stuur naar de meeste sites bijv. www.chello.nl krijg ik een time-out
En ICQ valt ook steeds uit
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Gisteren ook al...
Is de bliksem soms ingeslagen bij 1 v/d servers van Chello
T.net/GoT prima te bereiken, maar verder gaat het maar moeizaam...
Toch maar weinig packetloss (ong. 4-5%)
Maar gaat bij veel sites traag als dikke stront...
Ook bij nl-sites...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Er is een storing tussen het netwerk van UPC en het netwerk van Chello. Daarom werkt maar de helft van die verbinding ofzo.Op donderdag 09 augustus 2001 08:45 schreef JebberWebber het volgende:
Verbinding is hier ook slecht...(Leeuwarden)
Buitenlandse sites kom ik (bijna) niet op
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
"I sit in my room and imagine the future."
1
2
3
4
5
6
7
| [12:46] *** stat|server has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:46] *** Bull|weg|werk has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:46] *** Exirion has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:47] *** Gerco has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:47] *** bkor has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:47] *** pinodambini has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) [12:50] *** jep has quit IRC (Ping timeout: 180 seconds) |
In #tweakers.net
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Komt door die breuk denk ik.
Ik hoop dat niet teveel medewerkers op vakantie zijn nu
"I sit in my room and imagine the future."
Bepaalde sites doen t juist wel weer normaal
Chello zuigt dus nog steeds
Gaaf man.. cssen met ping 1500
Tweakeren gaat vrijwel niet...