Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Voice Memos sync niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 23:54
Ik heb een Apple Watch/Iphone XR/Ipad PRo.

Ik wil heel graag voice memos gebruiken en dan op mijn watch inspreken. Ideaal lijkt me.

Helaas synct hij voor geen meter. Na een restart van iphone doet hij het even soms maar meestal synct hij niet of nauwelijks.

Ik ben al in gesprek met een apple senior maar dat schiet niet enorm op. Zijn er tweakers die soortgelijke problemen hebben? Op internet las ik wel veel soortgelijke problemen maar helaas geen oplossing. (ja 1 dat je je hele telefoon volledig moest wipen en dan alles handmatig opnieuw moest installeren... no go voor mij)

Of kan ik beter op zoek naar een andere app die wel werkt? Dus op alle 3 de apparaten synct etc?

Zou jammer zijn als ik de native app niet kan gebruiken. ICloud werkt verder prima op alle apparaten. De voice memos app eraf halen, reboot, opnieuw installeren werkt voor 2 uur. daarna niet meer :(

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:53
TweakerVincent schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:33:
Ik heb een Apple Watch/Iphone XR/Ipad PRo.

Ik wil heel graag voice memos gebruiken en dan op mijn watch inspreken. Ideaal lijkt me.

Helaas synct hij voor geen meter. Na een restart van iphone doet hij het even soms maar meestal synct hij niet of nauwelijks.

Ik ben al in gesprek met een apple senior maar dat schiet niet enorm op. Zijn er tweakers die soortgelijke problemen hebben? Op internet las ik wel veel soortgelijke problemen maar helaas geen oplossing. (ja 1 dat je je hele telefoon volledig moest wipen en dan alles handmatig opnieuw moest installeren... no go voor mij)

Of kan ik beter op zoek naar een andere app die wel werkt? Dus op alle 3 de apparaten synct etc?

Zou jammer zijn als ik de native app niet kan gebruiken. ICloud werkt verder prima op alle apparaten. De voice memos app eraf halen, reboot, opnieuw installeren werkt voor 2 uur. daarna niet meer :(
Heb je dit wel in het goede deel van het forum gepost? Dit is Macs & Software.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Volkan1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:44:
[...]

Heb je dit wel in het goede deel van het forum gepost? Dit is Macs & Software.
Oh stom is idd meer ios.

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

MS > iOS :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• TweakerVincent
Kan dicht, ik ben geswicht naar Just record. Kan veel meer en werkt wel gewoon.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True