pc voor gta5 met mods

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvdheuvel
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-07-2020
Mijn vraag:
ik wil gaan sparen voor een game setup (pc, monitoren, keyboard en muis, muismat etc) waar ik gta5 met mods zonder lag kan spelen op goede settings (ik heb momenteel een xbox one s) . ik weet wel wat van pc's maar geen idee wat ik moet kiezen, mijn budget is rond de 1000 euro (het liefst minder maar weet niet of dat mogelijk is).
ik heb al een paar sites rondgezocht maar overal andere prijzen en prestaties ( bijvoorbeeld: 649 euro en gta op high/ 849 euro gta op low) moet ik nieuw of 2e hands kopen? waar moet ik het kopen? moet ik het zelf bouwen of late bouwen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:23
Zelf bouwen scheelt al minimaal 100 euro.
Je kan de bbg van juli pakken, die is net uit gekomen. er zijn nu nog weinig 2e hands onderdelen die het waard zijn om in een 1k systeem te zetten. Mogelijk wanneer de nieuwe GPUs uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dylanvdheuvel schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:37:

ik wil gaan sparen voor een game setup (pc, monitoren, keyboard en muis, muismat etc)
...
mijn budget is rond de 1000 euro (het liefst minder maar weet niet of dat mogelijk is).
Wat wil je precies dan? Want een game-PC is zo duur / goedkoop als de kwaliteit van de games die je wil spelen en dat is weer afhankelijk van resolutie en in-game settings. En dan hoort daar al snel ook een dure / grote monitor bij.
ik heb al een paar sites rondgezocht maar overal andere prijzen en prestaties
Tja, prijzen zijn dagprijzen natuurlijk maar prestaties veranderen niet; je vertelt niet "wat" je hebt gelezen maar als je 2 sites pakt die een benchmark doen, zullen de resultaten bijna hetzelfde zijn. Anders heeft natuurlijk geen enkele review / benchmark ooit echt zin.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07 20:19
Als je nog aan het sparen bent, en je nog even kan wachten, zou je kunnen wachten op de nieuwe gpu's van Nvidia en AMD (september/october), en evt op de nieuwe cpu's van AMD (november), zodat huidige hardware een stuk goedkoper wordt, en je minder geld hoeft te besteden aan je pc. Want met randapparatuur ben je zo een euro of €300 tot €350 kwijt, en dan blijft er niet bijzonder veel over voor je pc. Als je toch wel nu een setup wilt kopen (ik adviseer ook zelfbouw, zodat je alles uit je budget kan halen), is het een kwestie van goede prijs/kwaliteits componenten pakken.