MAESSEN lounge chair

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.i.
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-06-2021
iemand ervaring met de maessen lounge chair van tafelmagazijn.nl?
Ik wil hem graag bestellen, maar twijfel over de kwaliteit en het is te ver om te gaan kijken in de showroom.
https://www.tafelmagazijn.nl/relax-fauteuils/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:42
Alles daar riekt naar een willekeurige Eames Lounge replica die je per container in China besteld. Maar heuj deze is extra speciaal door henzelf ontwikkeld en de bekleding wordt zelfs geproduceerd in Europa!
'Ontwikkeld' zal in deze waarschijnlijk niet meer betekenen dan stickers met 'Meassen' erop. Fictieve van/voor prijs erbij, lulverhaal over je eigen Meassen stoel een Maessen Maessen stoel noemen en gaan met die banaan.

Zelfs al ziet het er van buiten goed uit, naar de kwaliteit van de vulling kan ik wel raden. Leuk als verpakkingsmateriaal maar na 3 maanden compleet doorgezeten.

Ik vond nog een mooie oude advertentie:
U betaalt dus maar de helft voor een relax fauteuils van Maessen lounge chair !
Omdat wij deze Maessen chair zelf maken vanaf het begin. En volle trailers ervan op voorraad hebben, kunnen wij deze meubel zo goedkoop aanbieden!
Sinds kort hebben wij ook Maessen lounge chair staan bij ons.
Dit zijn stoelen die wij hebben ingekocht en die verkocht worden tegen inkoopprijs.
Is gewoon goeien handel jonge!

Er zijn maar weinig winkels die dit soort dingen niet doen, maar eigenlijk is dit gewoon een soort van dropshipping with extra steps. Wees gewoon eerlijk waar je je meuk vandaan haalt.

[ Voor 40% gewijzigd door leecher op 04-07-2020 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Er staat ook nergens van welk materiaal de 'A-kwaliteit' bekleding is gemaakt.

Gewoon goedkope meuk. Wat niet wil zeggen dat het niet lekker kan zitten of mooi kan staan. Ik denk alleen wel dat je een zweetreet krijgt van de plastic bekleding en de vulling binnen een half jaar is doorgezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
Ojjorz schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:42:
Er staat ook nergens van welk materiaal de 'A-kwaliteit' bekleding is gemaakt.
jawel, dat staat in een van de vage advertenties:
Wij hebben de kleuren Zwart en wit PU-leer (HOOGWAARDIG PU LEER)
Ik zie trouwens net dat die op de pagina's van Bebo parket staat. Daar zijn nog wel meer aanverwante clubjes van te vinden in Vriezenveen waarbij altijd alles toevallig in de aanbieding is en men in permanente crisis verkeerd waarbij HET MAGAZIJN UITVERKOCHT MOET.

[ Voor 23% gewijzigd door leecher op 04-07-2020 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACRNM
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-12-2024
Een Eames neppert (replica is nog een te goed woord hiervoor want die kunnen gelicenseerd worden gemaakt) met PU leer (plastic dus...) en dan ook nog in de ‘aanbieding’ á 50%...wat denk je zelf dat de kwaliteit daarvan gaat zijn? If it’s too good to be true...

En dan claimen ze ook nog dat ze een eigen versie hebben ontworpen en juist hun stoel wordt nagemaakt. Echt veeg mij op hoor, het zou grappig zijn als het niet zo sneu was.

[ Voor 24% gewijzigd door ACRNM op 04-07-2020 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Maessen is gewoon een slechte kopie.

Spaar nog even door en bestel dan deze:
https://www.misterdesign....3PKAf9EAQYAiABEgLmP_D_BwE

[ Voor 24% gewijzigd door Sethro op 04-07-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:14

g0tanks

Moderator CSA
Sethro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:05:
Maessen is gewoon een slechte kopie.

Spaar nog even door en bestel dan deze:
https://www.misterdesign....3PKAf9EAQYAiABEgLmP_D_BwE
Er zullen toch wel replica's zijn die kwalitatief wel in orde zijn? Voor zeg maar €1-3k in plaats van €7-8k.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
g0tanks schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:09:
[...]

Er zullen toch wel replica's zijn die kwalitatief wel in orde zijn? Voor zeg maar €1-3k in plaats van €7-8k.
Kwalitatief in orde betekend waarschijnlijk niet uit Azie, en ik gok zo dat je ze daarbuiten niet zomaar kan verkopen ivm jatwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik heb niet veel met meubels, maar ik vind deze stoel wel erg mooi. Maar als ik hem zou kopen, zou het op zijn minst een Vitra worden, nieuw of tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
g0tanks schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:09:
[...]

Waarom zou je dat willen? Dan blijf je altijd met idee rondlopen dat je een neppert hebt staan. En dat voor best nog wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Sethro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:37:
[...]

Waarom zou je dat willen? Dan blijf je altijd met idee rondlopen dat je een neppert hebt staan. En dat voor best nog wat geld.
Omdat niet iedereen geeft om merk?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
g0tanks schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:38:
[...]

Omdat niet iedereen geeft om merk?
Het heeft niets met merk te maken maar met kwaliteit en het belonen/erkennen van de ontwerpers voor het prachtige ontwerp dat ze hebben gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Sethro op 04-07-2020 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Sethro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:22:
[...]

Het heeft niets met merk te maken maar met kwaliteit en het belonen/erkennen van de ontwerpers voor het prachtige ontwerp dat ze hebben gemaakt.
Dat is jouw mening. Ik zeg alleen dat anderen er anders over kunnen denken. Bij horloges heb je ook hoogwaardige Rolex replica's die €1000 kosten. Zelfde idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Sethro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:37:
[...]

Of dat je juist precies zulke kwaliteit hebt voor minder geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:24
Sethro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:22:
[...]

Dat wordt dan wel een postume beloning, de ontwerpers zijn al respectievelijk 32 en 42 jaar dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
coinman63 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:47:
[...]

Dat wordt dan wel een postume beloning, de ontwerpers zijn al respectievelijk 32 en 42 jaar dood ;)
En aangezien we met zijn allen hebben afgesproken dat die beloning nog tot 75 jaar na overlijden naar de erven gaat, mag dat dus nog 43 jaar...
Pagina: 1