Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe processor en evt. nieuwe RAM, ik merk dat bij games (COD MW) mijn CPU en geheugen naar de 100% gaan en merk dat het invloed heeft op de prestatie. Rubberbanding en schokkerige lag. Ik heb nog 2 slots over dus mogelijk gewoon een verdubbeling van dezelfde die ik nu heb? Het betreft een zelfbouw van ongeveer 9 a 10 jaar terug met daarna verschillende upgrades in 2017. Wil een echt goede game pc maar hoeft niet ultra te zijn.
Mogelijk zoek ik ook nog een extra SSD aangezien mijn 250GB tegenwoordig erg snel vol zit, mochten hier tips voor zijn dan sta ik daar ook zeker voor open!
Wat is je budget?
+/- 400 voor CPU (mag meer bij goede argumenten
) over het geheugen en de SSD (minimaal 500GB) laat ik me graag adviseren
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- CPU: Intel Core i5 8600k - Coffee Lake - Socket 1151 LGA
- RAM: Kingston 2x8GB, DDR3, 1866MHz, CL9, HyperX Savage
- MB: Z370 SLI PLUS
- VK: MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX970 Gaming 4GB
Alvast heel erg bedankt!
Ik zoek een nieuwe processor en evt. nieuwe RAM, ik merk dat bij games (COD MW) mijn CPU en geheugen naar de 100% gaan en merk dat het invloed heeft op de prestatie. Rubberbanding en schokkerige lag. Ik heb nog 2 slots over dus mogelijk gewoon een verdubbeling van dezelfde die ik nu heb? Het betreft een zelfbouw van ongeveer 9 a 10 jaar terug met daarna verschillende upgrades in 2017. Wil een echt goede game pc maar hoeft niet ultra te zijn.
Mogelijk zoek ik ook nog een extra SSD aangezien mijn 250GB tegenwoordig erg snel vol zit, mochten hier tips voor zijn dan sta ik daar ook zeker voor open!
Wat is je budget?
+/- 400 voor CPU (mag meer bij goede argumenten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- CPU: Intel Core i5 8600k - Coffee Lake - Socket 1151 LGA
- RAM: Kingston 2x8GB, DDR3, 1866MHz, CL9, HyperX Savage
- MB: Z370 SLI PLUS
- VK: MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX970 Gaming 4GB
Alvast heel erg bedankt!