Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Externe media bibliotheek op chromebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• rjansen5
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 02-04 09:10
Ik heb een HDD met een flinke hoeveelheid geordende muziek. Nu wil ik deze muziek graag afspelen op een chromebook. In principe lukt dit ook, het probleem is alleen dat iedere keer als ik de HDD aansluit, de chromebook een paar minuten bezig is om alle media te synchroniseren alvorens het in de media player verschijnt. Ik heb meerdere media player apps geprobeerd, maar overal heb ik dit probleem.
Weet iemand hoe ik dit oplos? Is er een app die de media library onthoudt en alleen de HDD benaderd wanneer er een nummer afgespeeld moet worden?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Chromebook met Chrome OS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Verschillende muziek apps

Alle reacties

• dakathefox
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-06 13:31
Ik denk dat de USB aansluiting in dit geval gewoon de vertragende factor is en daar valt volgens mij niet zoveel aan te doen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True