Hallo en bedankt voor de aandacht ik ga de mbo opleiding VEVA doen veiligheid en vakmanschap hierbij heb ik een laptop nodig om optimaal te kunnen werken met onder meer lesmateriaal van SPL is het belangrijk dat ik de beschikking heb over een goede functionerende laptop.
Wat de opleiding adviseert:
Wij adviseren een laptop, die voldoet aan de volgende productspecificaties:
Volwaardige laptop met windows 8.1 of hoger ( windows 10 wordt aanbevolen ):
- 4GB werkgeheugen
-128GB harde schijf
-13.3" beeldscherm
-5GHz wifi-kaart
- Een chromebook is niet geschikt om te werken binnen het digitale landschap van ons ROC. Op een chromebook kun je namelijk niet standaard werken met Office- en Windows-producten, je krijgt dan problemen met Word- of Excel- of Powerpoint- bestanden.
-Het advies is om een laptop met windows 10 aan te schaffen
- Het Office 2016-pakket word gebruikt
Dit is alle informatie die ik heb gekregen over het aanschaffen van de laptop hierbij ga ik dus online opdrachten maken online boeken lezen en excel en andere producten die hierboven werden vernoemd gebruiken.
De budget is een hele moeilijke vraag ik wil gewoon een goede laptop die aan de eisen verdoet maar ik verwacht geen 1000 euro laptop dat lijkt mij iets te prijzig ookal heb ik er niet heel veel verstand van.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600 euro? Ik heb werkelijk geen idee het is mijn ouders geld op mijn studie rekening.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar mijn opleiding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb helemaal geen verstand van laptoppen ik weet niet zoveel over elektronica ik sta voor alles open.
Bedankt voor de hulp heeft u nog verdere vragen ik probeer ASAP te reageren.
Wat de opleiding adviseert:
Wij adviseren een laptop, die voldoet aan de volgende productspecificaties:
Volwaardige laptop met windows 8.1 of hoger ( windows 10 wordt aanbevolen ):
- 4GB werkgeheugen
-128GB harde schijf
-13.3" beeldscherm
-5GHz wifi-kaart
- Een chromebook is niet geschikt om te werken binnen het digitale landschap van ons ROC. Op een chromebook kun je namelijk niet standaard werken met Office- en Windows-producten, je krijgt dan problemen met Word- of Excel- of Powerpoint- bestanden.
-Het advies is om een laptop met windows 10 aan te schaffen
- Het Office 2016-pakket word gebruikt
Dit is alle informatie die ik heb gekregen over het aanschaffen van de laptop hierbij ga ik dus online opdrachten maken online boeken lezen en excel en andere producten die hierboven werden vernoemd gebruiken.
De budget is een hele moeilijke vraag ik wil gewoon een goede laptop die aan de eisen verdoet maar ik verwacht geen 1000 euro laptop dat lijkt mij iets te prijzig ookal heb ik er niet heel veel verstand van.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600 euro? Ik heb werkelijk geen idee het is mijn ouders geld op mijn studie rekening.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar mijn opleiding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb helemaal geen verstand van laptoppen ik weet niet zoveel over elektronica ik sta voor alles open.
Bedankt voor de hulp heeft u nog verdere vragen ik probeer ASAP te reageren.