Oiiii \0
Paar maandjes terug ben ik gaan streamen en weer gamen op de PC. Ik had toen een PC in elkaar gefriemeld met de kast en CPU koeler die ik nog had liggen. Ik speelde op de monitor die ik nog had staan 24"1080p@75hz
Nu heb ik mezelf een mooi kadootje gegeven van het geld van donaties op twitch.
Ik merk nu wel dat mijn PC en onderdelen warmer worden, niet zo gek, maar ik hou niet van warmte mijn mijn elec. apparatuur, dus ik dacht kan ik de temp omlaag krijgen met niet belachelijk veel geld ENNNN is het wel nodig en zijn de temps vrij normaal.
Games:
• Alle system FANs blazen het lucht UIT de kast.
• CPU fan blaast lucht door de koelribben
[/list]
Afbeeldingen:
Zoals je kan zien is dit een HTPC kast de Silverstone ....
Zit zelf te denken aan:
Omdat warmte omhoog gaat, dacht ik zelf om een mini tower te kopen, zodat ik de FANs van onder en voor de kast in kan laten blazen en 2 FANs bovenop de lucht eruit te laten zuigen. Ook is de kast die ik leuk vind en binnen budget past ruimer van binnen, zodat er een betere airflow onstaat.
Een betere CPU fan of er een 2e opzetten??
Vraag is dan wel, zou het echt schelen qua temp en dan 10gr verschil of moet ik dan rigoreuze aanpassingen doen, zoasl allemaal nieuwe FANs, CPU koeler(liquid)??
Ik lees graag je mening.
Thx
Paar maandjes terug ben ik gaan streamen en weer gamen op de PC. Ik had toen een PC in elkaar gefriemeld met de kast en CPU koeler die ik nog had liggen. Ik speelde op de monitor die ik nog had staan 24"1080p@75hz
Nu heb ik mezelf een mooi kadootje gegeven van het geld van donaties op twitch.
Ik merk nu wel dat mijn PC en onderdelen warmer worden, niet zo gek, maar ik hou niet van warmte mijn mijn elec. apparatuur, dus ik dacht kan ik de temp omlaag krijgen met niet belachelijk veel geld ENNNN is het wel nodig en zijn de temps vrij normaal.
Games:
- Fortnite @ View distance far, effect en texture op medium. de rest off of low.
- COD warzone - medium/high settings
- Ori and the will of the wisps
- Retro RPGs
- CPU - AMD Ryzen 7 3700x
- GPU - Gbyte 2070 super @1950Mhz
- RAM - 16GB @ 3000 Mhz
- MOBO - steel legend
- CPU cooler - Noctua NH U9S +CPU paste Arctic silver 5
- SSD 1 - Kingston NVMe 1TB
- SSD 2 - Samsung 760 250GB
- SSD 3 - Samsung 760 120 GB
- Monitor1 - (gaming) Predator 27" 1440@165Hz
- Monitor - (streamlabs) Iyama XB 2483
• Alle system FANs blazen het lucht UIT de kast.
• CPU fan blaast lucht door de koelribben
[/list]
Afbeeldingen:
Zoals je kan zien is dit een HTPC kast de Silverstone ....
Zit zelf te denken aan:
Omdat warmte omhoog gaat, dacht ik zelf om een mini tower te kopen, zodat ik de FANs van onder en voor de kast in kan laten blazen en 2 FANs bovenop de lucht eruit te laten zuigen. Ook is de kast die ik leuk vind en binnen budget past ruimer van binnen, zodat er een betere airflow onstaat.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Behuizingen | Lian Li LANCOOL II Zwart | € 96,01 | € 96,01 |
Een betere CPU fan of er een 2e opzetten??
Vraag is dan wel, zou het echt schelen qua temp en dan 10gr verschil of moet ik dan rigoreuze aanpassingen doen, zoasl allemaal nieuwe FANs, CPU koeler(liquid)??
Ik lees graag je mening.
Thx