Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Post weg?

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik heb een notificatie gekregen en die linkt naar
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.

Ik krijg echter de melding dat ik geen toegang heb tot categorie 6. Als ik in de url bovenin 6 invul als forum ID dan kom ik bij overige hardware. Watskebeurt?

[Voor 14% gewijzigd door JT op 02-07-2020 10:17]

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die reactie is verwijderd, daar komt het op neer :) Een categorie is overigens niet hetzelfde als een forum-ID. Categorie 6 is het afgeschermde deel van Tweakers, waar crew alleen toegang heeft.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je had een oud weggezakt topic omhooggehaald, daarna had je dat door en had je eigen post leeggehaald. Die lege post is daarom verwijderd zodat het oude topic weer wegzakte.

Edit: dat was jij niet, maar diegene zal je hebben gequote voor leeghalen vd post.

[Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 02-07-2020 12:12]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:13
Oh echt, dat moet dan lang geleden zijn want ik kan me dat topic niet echt herinneren :P Nu had iemand mij dus genoemd/gequote. Dank voor de toelichting.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True