Toon posts:

G@H dubbele user!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste blokjes zijn nu af, maar (domdomdom alweer) ik had 1 client een verkeerde username meegegeven. Kijk even hier: http://genomeathome.stanford.edu/teams/Dutch_Power_Cows.html

Onderaan zie je sparky4all en Sparky4all staan. Kan ik deze nog samenvoegen? Ik heb die client nu i.i.g de user Sparky4all meegegeven.

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Volgens mij niet, er zijn wel meer dubbele users zoals je wel kan zien in de lijst.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Beng bang dat dit niet mogelijk is. Als je de lijst wat nader bekijkt zie je dat er meer teams meerdere malen in staan, zoals NightHawk (3x) :P

Als dit eenvoudig was had hij dat al lang gedaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog nooit heb geprobbeerd. Maar ik heb me dan ook nog niet in de teamnaam vergist....

Verwijderd

Topicstarter
[b]Als dit eenvoudig was had hij dat al lang gedaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog nooit heb geprobbeerd. Maar ik heb me dan ook nog niet in de teamnaam vergist....
Als ik een verkeerd teamnummer had ingevuld, zou ik er werk van maken >:) nu laat ik het maar zitten!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op woensdag 08 augustus 2001 10:02 schreef HPE het volgende:

[..]

Als ik een verkeerd teamnummer had ingevuld, zou ik er werk van maken >:) nu laat ik het maar zitten!
dat was dus ook mijn gedachte, moet eigenlijk nog wel ff een mailtje naar die gasten van stanford sturen. Ik vrees alleen dat ik elke 2 maanden dan een mailtje kan sturen als m'n team er elke keer nieuwe leden bij krijgt |:(

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 08 augustus 2001 10:19 schreef NightHawk het volgende:

[..]

dat was dus ook mijn gedachte, moet eigenlijk nog wel ff een mailtje naar die gasten van stanford sturen. Ik vrees alleen dat ik elke 2 maanden dan een mailtje kan sturen als m'n team er elke keer nieuwe leden bij krijgt |:(
Wil je geen nieuwe leden dan :? :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op woensdag 08 augustus 2001 10:19 schreef NightHawk het volgende:

[..]Ik vrees alleen dat ik elke 2 maanden dan een mailtje kan sturen als m'n team er elke keer nieuwe leden bij krijgt |:(
Als je zorgt dat iedereen hetzelfde ghclient.cfg-bestand gebruikt, is je probleem opgelost.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Pagina: 1