Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

12v in lite stroomkabel onderbreken met een schakelaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• slingshot27
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 05-05 18:05
Ik ben een vraag.

In de tuin heb ik 12v verlichting van in lite en deze uitgebreid.
Ik ben nu spots in de overkapping zitten die mee gaan met de tuinverlichting.
Alleen vinden we dat toch wat te veel van het goede als we niet in de overkapping zitten.

De spots zijn net na transformator afgetakt en hebben dan hun eigen stroom leiding.

Kan ik hier een schakelaar tussen zetten zodat ik ze met de hand aan een uit kan schakelen?

Een 220v schakelaar of bijvoorbeeld zo'n snoer schakelaar van een schemerlamp?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:33
Ja dat kan beide, geen probleem

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ja kan prima. Als je buiten in je hut wilt schakelen dan wel een schakelaar nemen met de juiste IP rating (dus een buitenschakelaar).

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True