Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Schroefje van de wiiU gamepad komt niet los😔

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daminojo
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 08-10-2020
Hallo allemaal.
De wiiU gamepad linker 3d joystick werkt niet meer zoals het zou moeten 😕. Nu heb ik een hele handige man. Schroefjes los en zo'n nieuw dingetje bestellen erin zetten en klaar. Nu heeft hij alle schroefjes eruit, behalve de laatste. Die wil niet los komen 😤. Ik heb al gelezen met een stukje duktape of een elastiek. Maar het gaatje waar de schroef inzit is erug klein. Heeft iemand een tip??

Onze dank zal groot zijn😇

Alle reacties

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 13:24
Gebruiken jullie al de juiste schroevendraaiers?

https://nl.ifixit.com/Gui...Replacement/12873?lang=en

Overigens is een beetje perslucht uit een busje of uit de compressor waarschijnlijk alweer voldoende. Tenminste als de analoge stick het niet meer goed doet door stof.

[Voor 37% gewijzigd door hoi1234 op 01-07-2020 18:43]

• Daminojo
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 08-10-2020
Hij gebruikte de juiste schroevendraaier, vandaar dat ik schreef dat hij het laatste schroefje er niet uit krijgt.

De tip met de luchtdruk ga ik proberen..👍🏼

Als ik Mario speel en "druk" met joystick naar links dan loopt Mario maar hij blijft nog paar stappen verder lopen.. Naar rechts, voren of achteren is het zelfde.
Om het even zo goed mogelijk uit te leggen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True