Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vreselijk grote advertentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-06 13:39
De afbeeldingen zeggen denkik meer dan genoeg.
Advertenties vind ik prima gezien ik geen betalend abonnee (meer) ben, maar dit gaat mij toch wel te ver.

[Voor 16% gewijzigd door MineTurtle op 01-07-2020 18:36]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl

Alle reacties

• Casejunky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 14:43
Mag het niet zeggen, maar dit is de rede waarom ik een adblocker op mijn android device gebruik.
Ads zijn prima maar het word wel een beetje te gek

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21:27
Casejunky schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:49:
Mag het niet zeggen, maar dit is de rede waarom ik een adblocker op mijn android device gebruik.
Ads zijn prima maar het word wel een beetje te gek
Neem je toch een abbo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:11
Het valt half over de content heen, dus ik verwacht dat dit een bugje is?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 14:43
Dan kan je van alle websites wel een abonnement nemen, en daar pas ik voor. Zoals ik zei, adds zijn prima maar ze worden te groot

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-06 08:20

Bart Zoetmulder

Commercieel Manager Tweakers
Het is een nieuw formaat welke we aan het testen zijn. Reacties vanuit de community worden altijd meegewogen in zo'n test, dus bij deze genoteerd.

Waar de banner (interscroller) over de content heen gaat is sprake van een bug voor zover ik weet, dat is in ieder geval tegen ons advertentiebeleid in. Dat het formaat relatief groot is dat klopt wel, daarmee zijn de creatieve mogelijkheden ook veel groter voor de adverteerder, maar kun je dat ook als intrusive ervaren.

Hoe dan ook, dank voor jullie feedback, die is waardevol!

• MineTurtle
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-06 13:39
Bart Zoetmulder schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:09:
Het is een nieuw formaat welke we aan het testen zijn. Reacties vanuit de community worden altijd meegewogen in zo'n test, dus bij deze genoteerd.

Waar de banner (interscroller) over de content heen gaat is sprake van een bug voor zover ik weet, dat is in ieder geval tegen ons advertentiebeleid in. Dat het formaat relatief groot is dat klopt wel, daarmee zijn de creatieve mogelijkheden ook veel groter voor de adverteerder, maar kun je dat ook als intrusive ervaren.

Hoe dan ook, dank voor jullie feedback, die is waardevol!
Dank voor je reactie!
Even als aanvulling, de advertentie begon op vol volume af te spelen ik schrok me rot!
Ook nam hij heel mn beeld in, tot ik verder naar beneden scrollde. Dit lijkt mij meer een bug dan een feature :+
Fijn dat er naar gekeken wordt!

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart Zoetmulder

Bart Zoetmulder

BierfietsNL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Dank voor je reactie!
Even als aanvulling, de advertentie begon op vol volume af te spelen ik schrok me rot!
Ook nam hij heel mn beeld in, tot ik verder naar beneden scrollde. Dit lijkt mij meer een bug dan een feature :+
Fijn dat er naar gekeken wordt!
Ik heb 'm zelf ook nog even geopend met een Samsung S20, daar werkt ie technisch goed en geen geluid default aan.

Zijn er meer gebruikers die deze geluid ervaring hebben?

• Bart Zoetmulder

Bart Zoetmulder

Puc van S. schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:52:
Het valt half over de content heen, dus ik verwacht dat dit een bugje is?
Het is andersom, de content valt weer over de banner heen als die verdwijnt, evengoed iets om naar te kijken. Ik vind het technisch wel mooi werken, of het wenselijk is valt te bezien.

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:05

Eagle Creek

Breathing security

Geluid standaard aan bij ads is ook tegen beleid denk ik, of niet Bart?

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart Zoetmulder

Bart Zoetmulder

Eagle Creek schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:35:
Geluid standaard aan bij ads is ook tegen beleid denk ik, of niet Bart?
Dat is zeker tegen de regels, alleen hebben wij het materiaal nog even nagelopen en by default staat het geluid uit, dus vandaar de vraag of meer mensen dit hebben ervaren. N=1; bij mij stond het geluid ook uit.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True