Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Vraag
Alle reacties
Mag het niet zeggen, maar dit is de rede waarom ik een adblocker op mijn android device gebruik.
Ads zijn prima maar het word wel een beetje te gek
Neem je toch een abbo.Casejunky schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:49:
Mag het niet zeggen, maar dit is de rede waarom ik een adblocker op mijn android device gebruik.
Het valt half over de content heen, dus ik verwacht dat dit een bugje is?
Dan kan je van alle websites wel een abonnement nemen, en daar pas ik voor. Zoals ik zei, adds zijn prima maar ze worden te groot
Het is een nieuw formaat welke we aan het testen zijn. Reacties vanuit de community worden altijd meegewogen in zo'n test, dus bij deze genoteerd.
Waar de banner (interscroller) over de content heen gaat is sprake van een bug voor zover ik weet, dat is in ieder geval tegen ons advertentiebeleid in. Dat het formaat relatief groot is dat klopt wel, daarmee zijn de creatieve mogelijkheden ook veel groter voor de adverteerder, maar kun je dat ook als intrusive ervaren.
Hoe dan ook, dank voor jullie feedback, die is waardevol!
Waar de banner (interscroller) over de content heen gaat is sprake van een bug voor zover ik weet, dat is in ieder geval tegen ons advertentiebeleid in. Dat het formaat relatief groot is dat klopt wel, daarmee zijn de creatieve mogelijkheden ook veel groter voor de adverteerder, maar kun je dat ook als intrusive ervaren.
Dank voor je reactie!Bart Zoetmulder schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:09:
Het is een nieuw formaat welke we aan het testen zijn. Reacties vanuit de community worden altijd meegewogen in zo'n test, dus bij deze genoteerd.
Even als aanvulling, de advertentie begon op vol volume af te spelen ik schrok me rot!
Ook nam hij heel mn beeld in, tot ik verder naar beneden scrollde. Dit lijkt mij meer een bug dan een feature
Fijn dat er naar gekeken wordt!
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Ik heb 'm zelf ook nog even geopend met een Samsung S20, daar werkt ie technisch goed en geen geluid default aan.BierfietsNL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:12:
[...]
Dank voor je reactie!
Even als aanvulling, de advertentie begon op vol volume af te spelen ik schrok me rot!
Ook nam hij heel mn beeld in, tot ik verder naar beneden scrollde. Dit lijkt mij meer een bug dan een feature
Fijn dat er naar gekeken wordt!
Zijn er meer gebruikers die deze geluid ervaring hebben?
Het is andersom, de content valt weer over de banner heen als die verdwijnt, evengoed iets om naar te kijken. Ik vind het technisch wel mooi werken, of het wenselijk is valt te bezien.Puc van S. schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:52:
Het valt half over de content heen, dus ik verwacht dat dit een bugje is?
Geluid standaard aan bij ads is ook tegen beleid denk ik, of niet Bart?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dat is zeker tegen de regels, alleen hebben wij het materiaal nog even nagelopen en by default staat het geluid uit, dus vandaar de vraag of meer mensen dit hebben ervaren. N=1; bij mij stond het geluid ook uit.Eagle Creek schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:35:
Geluid standaard aan bij ads is ook tegen beleid denk ik, of niet Bart?
Pagina: 1