Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zoek een specifieke gordijnglijder. Wie weet waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gover123
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 26-08-2020
Ik zoek voor een oude gordijnrail (huis van mn moeder) een specifieke glijder die ik nergens kan vinden. Ook niet in onderstaande thread (ook al lijkt die er wel op, maar past niet):

Welke gordijn runners / glijders heb ik nodig?.

Zie bijgaande afbeelding. Essentieel zijn bepaalde maten:

*de breedte van het dragende plaatje: 8 mm (anders past ie niet in de rail); lengte is 10 mm, maar niet zo van belang;
* de dikte van het hangende deel/ het oog), niet veel meer dan 2 mm (anders past ie niet in de rail)
* de lengte/hoogte van de glijder: ca 15 mm (maar wat langer is niet zo erg denk ik).

Meer info mogelijk als gewenst

Veel dank vast!!

Alle reacties

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Kwantum.

• Gover123
Dank!! Ik ga kijken!

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En mocht je 'm daar niet kunnen vinden, dit soort dingetjes kost ongeveer 5 minuten om na te tekenen in TinkerCad oid, en niet veel langer om te 3D printen. Zeker dit soort dingen lenen zich daar perfect voor, en veel kan het niet kosten.

• Gover123
Nog niet aan gedacht. Dank voor de tip!

• Rmanen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-06 15:14
Praxis Basic Line, volgens mij heb ik deze afgelopen weekend in de hand gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gover123
Dank je wel voor de tip!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True