Ik zoek een?
Nieuwe SSD, vooral games, films, series
Wat is je budget?
200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord MSI Z270 KRAITGAMING
Welke SSD is het best voor mijn moederbord, voor een bedrag van 200 euro?
Heb nu een Samsung 850 EVO, windows zegt dat er problemen mee zijn, heb het geprobeerd via chkdsk command en windows verkenner, maar hij blijft zeggen dat er errors zijn en heb een programma gedownload crystel disk info en die geeft aan dat die 94% goed is en met samsung magician, zegt dat die "
healthy" is alleen als ik "Over Provisioning" doe, dan geeft die aan dat er errors zijn en dat ik "chkdsk" moet doen, alleen dat werkt niet. ( als, jullie nog een andere manier weten om me hardeschijf te redden, dan hoor ik dat graag
).
Met deze link moet je op detail klikken, dan zie je een uitgebreidere overzicht van wat het moederbord heeft.
https://www.msi.com/Mothe...RAIT-GAMING/Specification
- M2_1 slot supports 2242/ 2260 /2280/ 22110 storage devices
- M2_2 slot supports 2242/ 2260 /2280 storage devices
- Supports up to PCIe 3.0 x4 and SATA 6Gb/s
- Supports PCIe 3.0 x4 NVMe U.2 SSD with Turbo U.2 Host Card**
Nieuwe SSD, vooral games, films, series
Wat is je budget?
200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord MSI Z270 KRAITGAMING
Welke SSD is het best voor mijn moederbord, voor een bedrag van 200 euro?
Heb nu een Samsung 850 EVO, windows zegt dat er problemen mee zijn, heb het geprobeerd via chkdsk command en windows verkenner, maar hij blijft zeggen dat er errors zijn en heb een programma gedownload crystel disk info en die geeft aan dat die 94% goed is en met samsung magician, zegt dat die "
healthy" is alleen als ik "Over Provisioning" doe, dan geeft die aan dat er errors zijn en dat ik "chkdsk" moet doen, alleen dat werkt niet. ( als, jullie nog een andere manier weten om me hardeschijf te redden, dan hoor ik dat graag
Met deze link moet je op detail klikken, dan zie je een uitgebreidere overzicht van wat het moederbord heeft.
https://www.msi.com/Mothe...RAIT-GAMING/Specification
- M2_1 slot supports 2242/ 2260 /2280/ 22110 storage devices
- M2_2 slot supports 2242/ 2260 /2280 storage devices
- Supports up to PCIe 3.0 x4 and SATA 6Gb/s
- Supports PCIe 3.0 x4 NVMe U.2 SSD with Turbo U.2 Host Card**
[ Voor 31% gewijzigd door Teague op 01-07-2020 19:05 ]