De autoradio van een kennis van mij is gestolen en de kabels afgeknipt. Nu ben ik op zoek naar een schema van de kabel die van de radio naar de wisselaar loopt.(remote bus cable van Sony) Iemand enig idee vaar ik die zo kan vinden?
Tipje: een autoradiowinkel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je een verloop/adapter bij. Honda/Sony koopt dan staat op de kabels vermeld waar ze voor zijn.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
offtopic:
Best een domme dief als ze kiezen om de kabels door te knippen (moeilijk) ipv ze eventjes los te klikken (makkelijk)
Best een domme dief als ze kiezen om de kabels door te knippen (moeilijk) ipv ze eventjes los te klikken (makkelijk)
Sony accesoires kunnen door dealers besteld worden via een online-shop van Sony. Helaas kun je daar als particulier niet bestellen. Je zult dus even bij een Sony-auto-radio-verkoop-zaakje langs moeten gaan en het typenr van je radio moeten doorgeven.
Hoef je tenminste niet zelf te gaan klussen
Schrik overigens niet van de prijzen van losse accesoires... brrr!