PVC wel of geen coating aanbrengen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 13:21
Ik heb een pvc vloer. De verkoper raadde aan om de vloer te coaten. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een manier om extra geld te verdienen of voegt dit echt iets toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
PVC is er in vele soorten en mate. Onze PVC vloer heeft standaard al een toplaag erop zitten (maar is ook geschikt voor commercieel gebruik). Enige coating die ons aangereden werd was groene zeep gebruiken tijdens het dweilen.

[ Voor 11% gewijzigd door Deveon op 01-07-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 13:21
Vreemd, ik lees en hoor dat je geen zeep producten moet gebruiken omdat er altijd een restje zeep achterblijft waar vuil zich aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermenfeith
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-06 16:54
Wij hebben ook een pvc vloer laten leggen, wat de verkoper vertelde is dat men graag alles-reiniger gebruikt om de vloer te dweilen. Maar dit moet je juist niet gebruiken.

Ons werd geadviseerd om lauw tot warm water te gebruiken.
alles-reiniger of andere producten met zeep laten in sommige gevallen strepen achter en kunnen zorgen voor doffe plekken op je vloer.
Het wil nog wel is de toplaag van je pvc vloer aantasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Om welke vloer gaat het? Zit daar standaard geen coating overheen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Honesty

kattenneus!

michielvz schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:42:
Ik heb een pvc vloer. De verkoper raadde aan om de vloer te coaten. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een manier om extra geld te verdienen of voegt dit echt iets toe?
Pu coating bedoelde hij denk ik, wat kost het en wat voegt het volgens de verkoper toe?
Voordelen om het meteen te laten doen is dat je huis toch al leeg is en als het goed is heb je daarna minder kans op krassen. Wij zijn het vergeten omdat we al een goede toplaag hadden maar ons idee is het om het over een jaar of 10, dan ligt de vloer er 15 jaar in, wel een keer te doen. Op wat kleine krasjes na is de vloer nog als nieuw.

[ Voor 4% gewijzigd door Honesty op 02-07-2020 11:43 ]

Festina lente

Pagina: 1