Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ik wil surfen, youtube kijken, verslagen maken, office gebruiken, foto's uploaden en selecteren vakantie.
soms veel verschillende tabbladen open.
ik doe nooit gamen of foto/videobewerken.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ik wil uitgeven, tussen de 700 en 900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
ja ik wil laptop paar keer per week meenemen naar school. Verder veel thuis op de bank.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
ik denk zelf aan Acer Swift 3 SF14-42 met Ryzen 5 of Ryzen 7. Maar misschien is 7 veel te overdreven?
of een Acer Swift met i5. iets uit de SF14-58 serie
of de Lenovo Ideapad 5. 14 inch met ryzen 5 of i5.
ik vind snelheid, kwaliteit en accuduur belangrijkste
Heb ik aan 512 GB genoeg of is ITB beter?
ik hoor wel eens hoe hoger opslag. hoe langer pc snel blijft?
Ryzen 7 ipv Ryzen 5 is 100 euro duurder
1TB ipv 512 GB is ook 100 euro duurder
is dit de prijs waard en nodig gezien mijn gebruik?
wat raden jullie me aan?
alvast bedankt!
sander
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ik wil surfen, youtube kijken, verslagen maken, office gebruiken, foto's uploaden en selecteren vakantie.
soms veel verschillende tabbladen open.
ik doe nooit gamen of foto/videobewerken.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ik wil uitgeven, tussen de 700 en 900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
ja ik wil laptop paar keer per week meenemen naar school. Verder veel thuis op de bank.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
ik denk zelf aan Acer Swift 3 SF14-42 met Ryzen 5 of Ryzen 7. Maar misschien is 7 veel te overdreven?
of een Acer Swift met i5. iets uit de SF14-58 serie
of de Lenovo Ideapad 5. 14 inch met ryzen 5 of i5.
ik vind snelheid, kwaliteit en accuduur belangrijkste
Heb ik aan 512 GB genoeg of is ITB beter?
ik hoor wel eens hoe hoger opslag. hoe langer pc snel blijft?
Ryzen 7 ipv Ryzen 5 is 100 euro duurder
1TB ipv 512 GB is ook 100 euro duurder
is dit de prijs waard en nodig gezien mijn gebruik?
wat raden jullie me aan?
alvast bedankt!
sander
[ Voor 6% gewijzigd door sdr82 op 01-07-2020 15:25 ]