Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb sinds kort een 4K-drone aangeschaft.. Heel leuk, alleen mijn huidige laptop (Lenovo met een Ryzen 3 CPU) trekt dat niet. Ik zou graag met mijn nieuwe PC wat videobewerk-skills opbouwen. Ook wil ik weer wat gaan gamen (Flight Simulator, Forza, etc.). Het gamen hoeft niet persé op de hoogste resolutie te kunnen. Verder zal ik dit ook als thuiswerk-pc gaan gebruiken (vooral Office-software).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu op basis van meerdere topics en de BBG's dit lijstje samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen?
De kast moet er simpel uit zien (mag dus ook zonder glas). Hoe strakker (en kleiner) hoe beter. Uiteindelijk wil ik de beste 'bang-for-buck' hebben.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of jullie denken dat ik met deze build kan gaan videobewerken. Het zou mooi zijn als dat in 4K kan.
Ook wil ik graag weten waarom ik voor deze 5700 XT moet gaan en wat eventueel de alternatieven hiervoor zijn.
Verder ben ik ook benieuwd of deze build 'future-proof' is, kan ik over zeg 2 jaar makkelijk in deze build de GPU vervangen?
Ik heb sinds kort een 4K-drone aangeschaft.. Heel leuk, alleen mijn huidige laptop (Lenovo met een Ryzen 3 CPU) trekt dat niet. Ik zou graag met mijn nieuwe PC wat videobewerk-skills opbouwen. Ook wil ik weer wat gaan gamen (Flight Simulator, Forza, etc.). Het gamen hoeft niet persé op de hoogste resolutie te kunnen. Verder zal ik dit ook als thuiswerk-pc gaan gebruiken (vooral Office-software).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu op basis van meerdere topics en de BBG's dit lijstje samengesteld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 78,05 | € 78,05 |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 430,51 | € 430,51 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 57,90 | € 57,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 12,95 | € 12,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 112,- | € 112,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.026,26 |
Heb je nog bepaalde eisen?
De kast moet er simpel uit zien (mag dus ook zonder glas). Hoe strakker (en kleiner) hoe beter. Uiteindelijk wil ik de beste 'bang-for-buck' hebben.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of jullie denken dat ik met deze build kan gaan videobewerken. Het zou mooi zijn als dat in 4K kan.
Ook wil ik graag weten waarom ik voor deze 5700 XT moet gaan en wat eventueel de alternatieven hiervoor zijn.
Verder ben ik ook benieuwd of deze build 'future-proof' is, kan ik over zeg 2 jaar makkelijk in deze build de GPU vervangen?