Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p gaming, beetje streamen en hobbymatig gebruik van Fusion 360
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6Gl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Gigabyte, bijna altijd gebruikt zonder klachten.
Mijn vraag:
Voor een nieuwe pc wilde ik Juli-BBG als basis gebruiken met een paar veranderingen. Voor de grafische kaart zou ik graag wachten tot de nieuwe generatie, en ik de tussentijd kan ik de 1060 van mijn huidige pc overplaatsen.
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar GigaByte heb ik een ander modebord gekozen. Ik heb gekozen voor een B550 variant, zodat de cpu in de toekomst kan worden ge-upgrade naar een nieuwere generatie. Ik heb een iets luxere variant gekozen zodat er ook wifi/bluetooth op zit.
Gezien ik niet voor een 2080 ga heb ik de extra system-fan ook weggelaten.
Tot nu toe altijd intel-cpu's gebruikt, dus ik weet niet 100% zeker of dit MoBo+CPU samen werken, maar naar wat ik kan vinden op het internet lijkt dit wel het geval.
In het kort de vraag:
Is het wisselen van MoBo uit de BBG mogelijk en zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
Edit: Beide MoBo's staan in deze lijst zodat iedereen het verschil kan zien. Ik ga ze niet beide aanschaffen
1440p gaming, beetje streamen en hobbymatig gebruik van Fusion 360
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6Gl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Gigabyte, bijna altijd gebruikt zonder klachten.
Mijn vraag:
Voor een nieuwe pc wilde ik Juli-BBG als basis gebruiken met een paar veranderingen. Voor de grafische kaart zou ik graag wachten tot de nieuwe generatie, en ik de tussentijd kan ik de 1060 van mijn huidige pc overplaatsen.
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar GigaByte heb ik een ander modebord gekozen. Ik heb gekozen voor een B550 variant, zodat de cpu in de toekomst kan worden ge-upgrade naar een nieuwere generatie. Ik heb een iets luxere variant gekozen zodat er ook wifi/bluetooth op zit.
Gezien ik niet voor een 2080 ga heb ik de extra system-fan ook weggelaten.
Tot nu toe altijd intel-cpu's gebruikt, dus ik weet niet 100% zeker of dit MoBo+CPU samen werken, maar naar wat ik kan vinden op het internet lijkt dit wel het geval.
In het kort de vraag:
Is het wisselen van MoBo uit de BBG mogelijk en zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro AC | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,20 | € 37,20 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 128,90 | € 128,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 100,05 | € 100,05 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 115,- | € 115,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.069,95 |
Edit: Beide MoBo's staan in deze lijst zodat iedereen het verschil kan zien. Ik ga ze niet beide aanschaffen