Virussen? Scan ze hier!
Hee het valt best wel mee 
Het aantal reacties die inzichtvol en in beschaafd nederlands gesteld zijn is best groot (boven mijn verwachting).
En een hoop van de zooi staat al op 0 ofzo, dus we zijn al weer klaar met dit topic ;)!
Als voorbeeld van een reactie uit het boekje mbravenboer:
Bij deze moest ik even stilstaan
Niels Thijssen:
Het aantal reacties die inzichtvol en in beschaafd nederlands gesteld zijn is best groot (boven mijn verwachting).
En een hoop van de zooi staat al op 0 ofzo, dus we zijn al weer klaar met dit topic ;)!
Als voorbeeld van een reactie uit het boekje mbravenboer:
Niet echt een flame dus...Ik begrijp uit jouw reactie dat je niet al te blij bent met het Mono initiatief van Ximian. Ik vind dit wel interessant. Kan je me uitleggen waarom je hier bezwaren tegen hebt?
Bij deze moest ik even stilstaan
Niels Thijssen:
gezien de onderbouwing van de rest van zijn post (*niet*) heb ik hem naar -1 overgewaardeerd gegeven. -1 troll had ook gekund/was misschien beter geweest (IMO).Een groot gedeelte van deze post is speculatie, maar belangrijk is wat er kan gebeuren, en gezien Microsofts gedrag in het verleden, zal het zeker ook gebeuren.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
Die bravenboer posting vond ik niet een flame op mijn posting, maar offie +4 verdient... Naja, boeie, die krijg je toch niet meer onderuit
But we can sure try....
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Tja, ik vond het ook wel wat hoog gewaardeerd, maar kennelijk vonden ze mijn gebabbel interessant...Otis: Die bravenboer posting vond ik niet een flame op mijn posting, maar offie +4 verdient... Naja, boeie, die krijg je toch niet meer onderuit
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
* Renegade loopt gooit er ook nog maar eens een puntje tegenaan
hmmm, that did not help..
hmmm, that did not help..

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1