Trolling all the way

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
er word weer wat afgetrolled in dit topic, en zoals het een goede troll beaamd staan ze vooral op +2 t/m +3.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Hee het valt best wel mee :P

Het aantal reacties die inzichtvol en in beschaafd nederlands gesteld zijn is best groot (boven mijn verwachting).
En een hoop van de zooi staat al op 0 ofzo, dus we zijn al weer klaar met dit topic ;)!

Als voorbeeld van een reactie uit het boekje mbravenboer:
Ik begrijp uit jouw reactie dat je niet al te blij bent met het Mono initiatief van Ximian. Ik vind dit wel interessant. Kan je me uitleggen waarom je hier bezwaren tegen hebt?
Niet echt een flame dus...

Bij deze moest ik even stilstaan
Niels Thijssen:
Een groot gedeelte van deze post is speculatie, maar belangrijk is wat er kan gebeuren, en gezien Microsofts gedrag in het verleden, zal het zeker ook gebeuren.
gezien de onderbouwing van de rest van zijn post (*niet*) heb ik hem naar -1 overgewaardeerd gegeven. -1 troll had ook gekund/was misschien beter geweest (IMO).

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik denk zelf dat .NET een iets te ingewikkeld onderwerp waardoor de tolleerbaarheidsfactor toch een stukje lager is. Gelukkig maar :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bravenboer posting vond ik niet een flame op mijn posting, maar offie +4 verdient... Naja, boeie, die krijg je toch niet meer onderuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

But we can sure try.... >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Otis: Die bravenboer posting vond ik niet een flame op mijn posting, maar offie +4 verdient... Naja, boeie, die krijg je toch niet meer onderuit ;)
Tja, ik vond het ook wel wat hoog gewaardeerd, maar kennelijk vonden ze mijn gebabbel interessant...

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade loopt gooit er ook nog maar eens een puntje tegenaan

hmmm, that did not help.. |:( :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter