Ik heb een vrij goedkope bleutooth speaker (de musicfly II van Poweradd) en ik ben hier zeer blij mee. Het enige probleem is dat er bij hogere volumes en veel bass altijd problemen zijn. De passive radiator op de achterkant die tegen het metaal van de achterkant klettert, en gewoon echt slechte kwalitiet van de bass. De speaker had al van het begin veel meer bass dan eigenlijk zou moeten dus ik vraag mij af of het mogenlijk is om deze bass minder hard te zetten met een equalizer maar dit mag alleen met deze speaker zijn ( bijvoorbeeld dat ik de speaker gebruik en dat de equalizer de bass wat zachter zet maar als ik mijn koptelefoon dan verbind dat de equalizer hier geen effect op heeft).
Ik heb al opgezocht of er een app voor deze speaker is maar deze is er niet en ik heb op google ook nog niets gevonden over een equalizer die alleen bij deze specifieke speaker in werking treedt.
Alvast bedankt!
Ik heb al opgezocht of er een app voor deze speaker is maar deze is er niet en ik heb op google ook nog niets gevonden over een equalizer die alleen bij deze specifieke speaker in werking treedt.
Alvast bedankt!