Hi, Ik heb op dit moment een 27 inch monitor met 2 HDMI aansluitingen. Ik was van plan om te gaan upgraden naar 32 inch. Dit wilde ik doen om beter te kunnen gamen met een console en tegelijkertijd andere dingen te doen op mijn computer. Maar als ik beide apparaten (computer en console) ga aansluiten op de monitor moet ik via de bedieningsknoppen op de monitor switchen van bronnen. Dat gaat heel lastig via mijn monitor. Ik heb begrepen dat je voor dit probleem een HDMI schakelaar kunt gebruiken maar eentje die gemakkelijk door knopjes in te drukken laat schakelen heb ik niet gevonden.
Ik vroeg me ook af of ik een afzonderlijk afstandsbediening kan installeren op een monitor om dan op die manier van bronnen te wisselen? Dan zou een HDMI schakelaar niet nodig zijn.
Ik kan ook kiezen om een TV te nemen ipv een Monitor, dat is meestal voordeliger omdat je een goede 43 inch 4K tv voor 600 euro kunt krijgen maar een goede 32 inch 4k monitor zit al snel rond de 1000 euro..
Kunnen jullie mij hierin adviseren?
Bedankt!
Ik vroeg me ook af of ik een afzonderlijk afstandsbediening kan installeren op een monitor om dan op die manier van bronnen te wisselen? Dan zou een HDMI schakelaar niet nodig zijn.
Ik kan ook kiezen om een TV te nemen ipv een Monitor, dat is meestal voordeliger omdat je een goede 43 inch 4K tv voor 600 euro kunt krijgen maar een goede 32 inch 4k monitor zit al snel rond de 1000 euro..
Kunnen jullie mij hierin adviseren?
Bedankt!