Ik zoek een?
monitor voor mijn toekomstige xbox series x
Wat is je budget?
ben er nog niet zeker van, maar nu denk ik rond de 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeur, al heb ik liever geen samsung want daar heb ik geen goede ervaring mee. Ik wil een monitor met minimaal 144hz refresh rate, 1ms reactietijd, HDR, en 1440p (4k niet nodig). HDMI 2.1 werd mijn aanbevolen maar ik weet niet of dit nodig is
Ik heb nu de samsung lu28e570ds/en en die is echt heel slecht. Lelijke kleuren en ik heb het gevoel dat er iets mis is met de resolutie. Ik vind de bezels ook heel lelijk, ik zoek naar een iets meer game monitor. Dus het liefst vermijd ik nog zo een monitor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
nu de xbox one x, ik ga nu nog even door met mijn oude monitor. En straks de xbox series x
De volgende monitoren heb ik gevonden, ben alleen niet zeker van welke ik wil. De ultrawide valt al af omdat deze een lagere resolutie heeft en een kleinere pixeldichtheid. Verder heb ik hulp nodig bij kiezen
monitor voor mijn toekomstige xbox series x
Wat is je budget?
ben er nog niet zeker van, maar nu denk ik rond de 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeur, al heb ik liever geen samsung want daar heb ik geen goede ervaring mee. Ik wil een monitor met minimaal 144hz refresh rate, 1ms reactietijd, HDR, en 1440p (4k niet nodig). HDMI 2.1 werd mijn aanbevolen maar ik weet niet of dit nodig is
Ik heb nu de samsung lu28e570ds/en en die is echt heel slecht. Lelijke kleuren en ik heb het gevoel dat er iets mis is met de resolutie. Ik vind de bezels ook heel lelijk, ik zoek naar een iets meer game monitor. Dus het liefst vermijd ik nog zo een monitor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
nu de xbox one x, ik ga nu nog even door met mijn oude monitor. En straks de xbox series x
De volgende monitoren heb ik gevonden, ben alleen niet zeker van welke ik wil. De ultrawide valt al af omdat deze een lagere resolutie heeft en een kleinere pixeldichtheid. Verder heb ik hulp nodig bij kiezen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | Acer Nitro VG271UP Zwart | € 399,- | € 399,- |
1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG27AQ Zwart | € 469,- | € 469,- |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL83A-B Zwart | € 449,- | € 449,- |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 473,- | € 473,- |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GN850-B Zwart | € 456,55 | € 456,55 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 34GL750-B Rood, Zwart | € 385,37 | € 385,37 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.631,92 |