Ben benieuwd
wilde dit spel nog ff checken bij een lan van een maat maar ging niet door
Dus ik ga die game zelf wel ff checken, lijkt me wel leuk
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Koel! ff kijken!!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Shit, ok, als er iemand mij wat webspace leent kan ik ze uploaden!!!
waarschijnlijk was het niet de bedoeling dat ze al uit mochten lekken
toch gebeurt (of het was juist wel de bedoeling, als je het van de andere kant bekijkt, effe derop, beperkt aantal lui downe het, dich gooien, en je hebt iets uitgelekt
)
Ze zijn tesamen 4.16Mb, teveel voor een mailtje dus, maar als iemand met een FTP server ff een accountje voor me maakt, dan upload ik ze even...
De nieuwe vehicles en single player maps zijn echt wel cool!
De nieuwe vehicles en single player maps zijn echt wel cool!
vertel dan effe,
welke missies? hoe gaan ze? welke vehicels kan je besturen? etc etc, telll ussss...
welke missies? hoe gaan ze? welke vehicels kan je besturen? etc etc, telll ussss...
Nieuwe missies: 2, 1 waar je als soviet officer een aanval tegen "terroristen" (verzet dusOp woensdag 08 augustus 2001 14:53 schreef Mister_X het volgende:
vertel dan effe,
Nieuwe vehicles: die M113 luchtafweer dus,
dan heb je nog een nieuwe civilian auto, de Trabant.
Voor de rest een Soviet vliegtuig als tegenhanger van de A-10, ik vindt hem veel beter, want ipv 8 mavericks, heeft hij er 8 + 50 tal FFAR's...
En dan is er nog naar 't schijnt een dubbelloops jachtgeweer genaamd Kozlice, maar ik heb dat nog niet aan de praat kunnen krijgen...
Dat zal dan wel de SU-25 zijn. Overigens geen enkel vliegtuig kan een TOW afvuren... enkel choppers of ground forces.
TOW = Tube launched Optically tracked and Wire guided Missile.
Dat ding wordt dus bestuurd met een draadje ... en dat gaat nogal lastig vanuit een vliegtuig
Dat ding wordt dus bestuurd met een draadje ... en dat gaat nogal lastig vanuit een vliegtuig
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
geil,
ga door! maak me gek! doe je haar los! 
kan je die parachutisten al dood knallen als ze in de air zijn? dat is vet sadistisch
kan me wel herinneren van discovery channel dat de duitsers daar ook goed in waren.
kan je die parachutisten al dood knallen als ze in de air zijn? dat is vet sadistisch
je hebt wel gelijk maar het is geen Falcon 4.0 Tazz.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Dat is ook zo...maar een beetje realism kan geen kwaad.
Ik hoop dat er een patch komt die de LAW en Gustav omdraaien. Een LAW kan je dus niet herladen.. een Gustav wel.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Hey? Ook nieuwe maps? Geil!
Ben nu bij een missie waar je een convoy naar een vliegveld moet brengen, dies ook cool...
Duh, wat denk jij dan, wacht je eerst tot ze op de grond staan, geef ze daarna een kop koffie ook nog joh.Op woensdag 08 augustus 2001 16:26 schreef Mister_X het volgende:
kan je die parachutisten al dood knallen als ze in de air zijn? dat is vet sadistischkan me wel herinneren van discovery channel dat de duitsers daar ook goed in waren.
Waar blijven die files trouwens?
Jaja, I know, ik noemde hem enkel tow omdat het wapen ingame ongeveer hetzelfde is...Op woensdag 08 augustus 2001 16:24 schreef tazzman het volgende:
Dat zal dan wel de SU-25 zijn. Overigens geen enkel vliegtuig kan een TOW afvuren... enkel choppers of ground forces.
Eigenlijk is het meer de tegenhanger van de Maverick...
En het is idd een SU-25, maar ik kon toen ik de post schreef niet op die naam komen, kben nl. niet zo'n vliegtuig kenner...
Ik upload ze als iemand mij een FTP accountje geeft waar 4 à 5Mb free space is...Op woensdag 08 augustus 2001 16:39 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
[knip]
Waar blijven die files trouwens?
Enneuh, Mister_X, JA, je kan die parachutisten terwijl ze daar hangen met je minigun afknallen
Wel leuk, hun parachute gaat dan helemaal in een rare deuk...
Ok, ik heb hem op mijn eigen FTP accountje gezet (door wat andere stuff te deleten).
De (nieuwe) link:
De OPF files, allemaal in een RAR-bestand, op mijn FTP accountje
De (nieuwe) link:
De OPF files, allemaal in een RAR-bestand, op mijn FTP accountje
waarom nie de officiele ?? is nu wel uit 
http://garnaaldemo.planetinternet.be/Ultimate_Upgrade_1.zip
en nog een helezooi fixes en patches....* Operation Flashpoint v1.10 code update
* Unit add-ons:
- SU-25 "Frogfoot"
- M163 "Vulcan"
- Trabant
* Weapon add-on:
- "Kozlice"
* Single missions:
- A01Revenge
- A02Vulcan
* Multi-player missions:
- 1-4_C_ShadowKiller
- 1-8_D_FlagFight2Small
- 2-8_T_CaptureTheFlag2
- 2-8_T_CityConflict
I know, ik had een topic geopend voor de patch, maar bulldog heeft hem gesloten, en verwees door naar deze topic...Op woensdag 08 augustus 2001 19:22 schreef Vos het volgende:
waarom nie de officiele ?? is nu wel uit
[..]
en nog een helezooi fixes en patches....
Pagina: 1