Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is het switchen naar deze GPU een goed idee?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ShadowSkyeWolf
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 12-07-2020
Mijn vraag of het slim is om mijn GPU kaart te switchen.

Ik heb momenteel een NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB en wil upgraden naar een GeForce RTX 2060 Super.

Ik heb twee beeldschermen van 144HZ (AOC C24G1) met 1920x1080 px en een Intel(R) Core i7 CPU. Zal het switchen naar de RTX problemen opleveren? Zo ja, wat zou ik nog moeten aanpassen om dat wel te kunnen laten werken?

Elke tip of hulp is gewaardeerd :)

Alle reacties

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:55

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Problemen op welk vlak? Je voeding / ruimte in de behuizing / drivers, bedoel je?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:45
Welke i7 heb je?
Welk merk en type voeding heb je?
Welke behuizing heb je want de kaart moet wel passen.
Welke 2060 Super heb je op het oog?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 13:54
Wil je een RTX kaart wegens de raytracing effecten? Zo nee, dan kun je wellicht beter een GTX 1660 super kopen (dat geeft al een aardige performancewinst vanaf van 1060).

Zo ja, dan kun je misschien beter nog even wachten tot de 3000 serie uitkomt, welke schijnbaar sneller gaan worden met raytracing.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True