Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe heet dit metalen onderdeel?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Carharttguy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-06 14:28
Hallo

Ik wil voor een project graag een geperforeerd L profiel "termineren" tegen een metalen plaat.
Nu zoek ik eigenlijk een metalen stukje waarmee ik een L profiel loodrecht op een oppervlak zou kunnen monteren.

Ik kan het wat moeilijk uitleggen, dus ik heb een 3D schets gemaakt:

Weet iemand hoe dit heet?

Ik heb al een hele tijd zitten Googlen, hoekprofiel stop, hoekprofiel loodrecht monteren, verschillende bouwmarkt websites bekeken, maar ik vind het niet. Of ik zoek verkeerd.

Bedankt aan de handige Tweaker die mij kan helpen!

Beste antwoord (via Carharttguy op 01-07-2020 21:32)

• peukiemon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-06 14:02
Als ik op hoekverbinder staal zoek krijg ik deze.
Bijna hetzelfde.
https://www.bendur.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/t/bt-030101.03.20.000-1a.jpg

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-06 14:02
Als ik op hoekverbinder staal zoek krijg ik deze.
Bijna hetzelfde.

• arbraxas
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:21
Unistrut heeft misschien wel wat voor je.
https://unistrut.co.uk/in...ms&M2=Channel%20Bases&#M1

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zonder maatvoering is 't volgens mij niet echt handig om te gaan bepalen hoe die verbinding heet?

Dadelijk gaat de TS een "L" profiel aan een "I" of "H" profiel vast lassen middels een goedkoop hoekijzer van de Gamma.... Terwijl hij eigenlijk de oude 'Bommelse Brug' 1-op-1 aan het herbouwen is? ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-06 23:12
Zoek je misschien een lasmagneet? Het is niet duidelijk of je gereedschap zoekt om zaken haaks op elkaar te kunnen plaatsen of dat je ze ook er mee wil bevestigen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-06 14:28
Bedankt voor de reacties, het was dus een hoekverbinder. Logische naamgeving wel, maar ik kwam er niet op.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True