Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[VRAAG] Gsm overleden schoonmoeder in raken

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Vraag

• MetalD
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:38
Vorig jaar is mijn schoonmoeder overleden. De kinderen hebben toen gezamelijk besloten om haar gsm plat te laten gaan. Achteraf bekeken zouden ze graag toch nog eens in de gsm kunnen raken om foto's en dergelijke eraf te kunnen halen. Er zit geen SD kaartje in, dat zou te simpel zijn geweest. De sim code kennen ze, maar de code van de gsm zelf op het lockscreen kennen ze jammer genoeg niet. Is er een optie, welke dan ook om toch nog tot de foto's te kunnen raken die op de telefoon staan? Online backups deed ze niet dus dat is geen optie.

Alle reacties

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Uberhaupt, om wat voor telefoon gaat het?

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• MetalD
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:38
Een Sony Xperia Z volgens mijn vriendin.

[Voor 58% gewijzigd door MetalD op 30-06-2020 19:59]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MetalD allereerst gecondoleerd.

Er zijn inderdaad manieren om een geblokkeerde telefoon te unlocken, maar al die manieren gaan we niet bespreken op Tweakers. Het is namelijk niet toegestaan om dat te doen.

Op dit topic komt dus een slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True