Is hier een proggie voor de pc voor, waarbij je een telefoon kan beantwoorden en op basis van nr's kan doorverwijzen (kies 1 om dit, kies 2 voor dat) naar bijvoorbeeld een ander isdn app?
bij mij analoge modem zat toen (2 jaar geleden ofzo) zo'n programma, waarmee dit allemaal mogelijk was.. Weet zo niet meer hoe dit heet, maar ik neem aan dat het er voor ISDN dan ookwel zal zijn..
hmmm ik ben het nog nooit tegengekomen, en heb sinds kort rvscom 2.0 standard versie, welk volgens mij een van de meest uitgebreide isdn proggies is.... maar daar zit het dus niet bij, en ik kan vrij weinig op inet vinden over isdn software... kpn verwijzen ze me naar onnodig dure apparatuur, ik wil gewoon een software pakketje dus
Da's niet waar. Het verschil tussen analoge en digitale modems is dat de digitale (lees ISDN) een digitaal signaal kunnen converteren naar een analoog signaal. Als bonus kunnen ze het voor twee lijnen tegelijk.Op woensdag 08 augustus 2001 10:31 schreef Helsie het volgende:
Je ISDN modem is niet voice compatible en dus zal het lastig gaan.
Wat je eigenlijk nodig hebt is een proggie wat de 'DTMF' signalen omzet naar instrukties voor je PC. Veel info over DTMF vind je hier. Nu nog een mooie dame om je teksten in te spreken
Vandaag geen signature
no offence maar je dacht toch nie dat ik in staat ben zelf een proggie te proggen met die tekstOp woensdag 08 augustus 2001 11:24 schreef Telco het volgende:
[..]
Da's niet waar. Het verschil tussen analoge en digitale modems is dat de digitale (lees ISDN) een digitaal signaal kunnen converteren naar een analoog signaal. Als bonus kunnen ze het voor twee lijnen tegelijk.
Wat je eigenlijk nodig hebt is een proggie wat de 'DTMF' signalen omzet naar instrukties voor je PC. Veel info over DTMF vind je hier. Nu nog een mooie dame om je teksten in te spreken
met behulp van een fast fourier transformatie kun je heel simpel achterhalen welke knop is ingedrukt.Op woensdag 08 augustus 2001 13:55 schreef Kertje het volgende:
[..]
no offence maar je dacht toch nie dat ik in staat ben zelf een proggie te proggen met die tekstwel interessant overgens
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
ISDN adapterOp woensdag 08 augustus 2001 10:31 schreef Helsie het volgende:
Je ISDN modem is niet voice compatible en dus zal het lastig gaan.
En ik maar denken dat je een echte twiekurt bentOp woensdag 08 augustus 2001 13:55 schreef Kertje het volgende:
[..]
no offence maar je dacht toch nie dat ik in staat ben zelf een proggie te proggen met die tekstwel interessant overgens
Vandaag geen signature
ben wel *beetje* tweakertOp woensdag 08 augustus 2001 16:47 schreef Telco het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een echte twiekurt bent
er zit overgens bij rvscom ook een soort van progtaal, waarsch kan het daarmee, tis echter alleen dat ik al nie eens weet hoe ik het moet compilen, dit staan nl in de helpfile:
waar de f*ck haal ik die compile van daan dan?Example:
Let's go through a sample session of using a text editor in conjunction with RVS-COM to write, compile, and run a small program:
1Open a text editor, such as NotePad (or use the DOS editor - see the note below).
2Type in:
print "hi there!"
3Save this as "hi.cb" to the Samples folder where your RVS-COM program is installed. (See the note below, if you have problems with saving to the correct file format.)
4You can now compile the program. Make sure that you also type in the path to the file to be compiled, so that if your RVS-COM files are installed to the default folder in the Program Files folder on your C: drive, for example, the compile command and path would most likely be:
compile "C:\program files\rvs\wcom\user\samples\hi.cb"
The source text HI.CB will now be compiled and the executable program HI.CBP created.
To run this program, type in the command line:
run "C:\program files\rvs\wcom\user\samples\hi.cbp"
the text "hi there" should now be displayed in the Output Window.
Copyright © 1988-2000 by RVS Datentechnik GmbH, Munich
Pagina: 1