Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
maar als je er van houd kan ik me voorstellen dat je m vet vind
DIt is echt een mod waar ik van sta te kijken!
Choose life
Zoals een HX-08Op woensdag 08 augustus 2001 02:43 schreef HlpDsK het volgende:
Te organisch. Ik wil een strakke kast.
Als ik mocht kiezen tussen dt ding en m'n huidige kast zou ik echt zonder twijfelen m'n huidige houden
Verwijderd
ik vinnem ook wel vet, maar niet erg praktisch, dus bij mij thuis komt ie niet...Op woensdag 08 augustus 2001 02:57 schreef Hellhound het volgende:
MM , valt me toch tegen dat het merendeel hier zo weinig smaak heeft. Ik vindt m gewoon supervet (beetje sci-fi , alien look) .
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ach...in een volgend leven lach je er om!
Geen auto mooier dan de W116!
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Het is een byzonder apparte kast.
goh... maar er zijn ook mensen (zoals ik) die hun 'kastkeuze' niet alleen baseren op het uiterlijk maar meer op functies en handigheid van een kast.Op woensdag 08 augustus 2001 03:34 schreef -whodini- het volgende:
termen als onhandig, niet praktisch, en ouderwets past niet bij zo`n kast.
Het is een byzonder apparte kast.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Iig Origineel en kwalitatief zeer goed!
Zie boven, scheelt weer tikwerkOp woensdag 08 augustus 2001 03:30 schreef Panzer het volgende:
Zeker weten mooi gemaakt, maar niet echt mijn smaak.
One of the animals has left its cage today.
***edit***
My bad, hij is dus inderdaad echt maar is hij ook echt nuttig, hij ziet er wel mooi uit maar hoe zit het met de prestaties van die kast, dus koeling, stabiliteit van de voeding die je erbij krijgt.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik vin het een onwijz mooie kast
blup
Kubuntu
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Heb je dan niet gezien dat de toaster standaard ingebouwd is, naast het koelkastje?Op woensdag 08 augustus 2001 10:20 schreef Silver Surfer het volgende:
Heel kunstig, alleen oppassen dat niemand z'n brood erin probeert te toasten
Kubuntu
Verwijderd
hij zal wel zwaar zijn, goud op zilver had ook wel leuk geweest is ook nieteens zo duur
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
www.avpnews.com
DIE OWNZ!!!
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
net een kachel uit de jaren 50
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Op z'n site staat dattie ATX isOp woensdag 08 augustus 2001 12:41 schreef yodax het volgende:
Ik vind hem wel mooi, alleen een paar jaar om een kast te maken.....ik zou het er niet voor overhebben. Ben je net klaar met een ATX spec kast kan je al door naar WTX. Deze zal zelfs wel AT zijn.
Ik vinnum errug stoer. Je zal het maar in je vingers hebben. Tof!
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
dat men t ff weet, chroom doe je maar op je HD (harley davidson)
Psych!!Op woensdag 08 augustus 2001 13:49 schreef Wannapuf het volgende:
Hij doet mij denken aan een Harley Davidson
Ook wel cool idee om zo'n ding te modden. PC in z'n lomp ding...Op woensdag 08 augustus 2001 02:55 schreef _Dennizz_ het volgende:
heeft wel iets weg van zon lompe oude amerikaanse koelkast![]()
igg ruimte zat voor fans ed!
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
Hij is mischien niet practisch kwa model maar hij is zeker wel vet. En je moet zorgen dat je een poetsdoek er langs hebt liggen want vette vingers zie je meteen.
maar wie maakt een foto van een case in een weiland
Een vette 10 van mij!
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Maar ik zou 'm zelf niet willen hebben, lijkt mij nix
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
gadverdamme
Loeibaar.nl
Verwijderd
hij is zeker vet ! maar een klein beetje overdreven...Op woensdag 08 augustus 2001 02:35 schreef Hellhound het volgende:
Ik zat ff te surfen , kom ik deze kast tegen. [afbeelding] , voor meer pics check hier.
http://www.eugenesargent.com/case1.htm . Dit is dus wel de vetste kast ever !!![]()
![]()
.
Dat is meer dan 1 woord, hoorOp woensdag 08 augustus 2001 20:00 schreef rick17 het volgende:
in een woord:
gadverdammewat
een
afgrijselijk
lelijk
mismaakt
koekblik
achtig
voorwerp
Verchroomde kast is wel
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Maar dat je A-Open HQ (Wat een ontzettend lelijke kast is!!) of ander barrel nou mooier is???? Geen smaak zeker???
Respect the man who made the case.
die is dus echt, dit kan je niet maken met fotosoep, kan wel met een renderprogje, maar dan nog, er mooi gemaaktOp woensdag 08 augustus 2001 09:22 schreef ErikH het volgende:
Mooi gefotoshopt zeg!
Dus jij denkt dat iedereen dat ding lelijk vindt omdat de anderen dat ook vinden?Op woensdag 08 augustus 2001 20:59 schreef Xaran het volgende:
Wat een hoop eenheidsworsttweakertjes hier. Dit is de mooiste kast die ik ooit heb gezien. Of de praktisch is is een ander punt.
Maar dat je A-Open HQ (Wat een ontzettend lelijke kast is!!) of ander barrel nou mooier is???? Geen smaak zeker???
Respect the man who made the case.
Een verchroomd Antec, dat lijkt mij wel wat...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
de lelijkheid van dat afschuwlijke ding is gewoon niet in 1 woord uit te drukkenOp woensdag 08 augustus 2001 20:53 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Dat is meer dan 1 woord, hoor
Verchroomde kast is wel, vind het model alleen een beetje gaar.
maarja wie ben ik
Nu de monitor nog.
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Verwijderd
De prijs maakt wel duidelijk dat het hier om een kunstobject gaat, en nergens verschillen de meningen zo over als over kunst. Dat blijkt uit deze topic ook maar weerOp donderdag 09 augustus 2001 12:32 schreef wiewatwaar het volgende:
Erg fraaie kast. Kan je zo in de huiskamer zetten. Hij is trouwens van gepolijst Aluminium en bestaat grotendeels uit gegoten delen. Dit is dus niet iets om zelf na te doen. De prijs van $1700 vind ik voor zo'n handgemaakte kast erg realistisch en hij zal er niet rijk van worden.
Nu de monitor nog.
En idd, alleen als je ook monitor, muis enz ook in dezelfde stijl hebt is het prachtig, anders is het natuurlijk een enorme afknapper. Ik denk dat sommige bedrijven zo'n case wel interessant vinden staan bij de receptie ofzo...
edit : typo's
Mooi gemaakt niet mijn smaak, iets te glimmie enzo, maar het model is wel aardig.
Kortom: * Diamon vindt het maar nixs
And The Only One
Geef mij maar een standaard ding.
Op vrijdag 10 augustus 2001 16:07 schreef Toewan het volgende:
Argh, vind 'm nou niet echt mooi. Zou zo in rap clips kunnen staan, die gasten hebben ook altijd van die glimmende te lelijke chromen velgen onder hun (voor de clip gehuurde) Mercedes.
Geef mij maar een standaard ding.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Have a wheelie good weekend!
Geen spiegel meer nodig voor het scheren.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Me2, ondanks dat ik een HQ-08 hebOp woensdag 08 augustus 2001 02:50 schreef BrZ het volgende:
[..]
Zoals een HX-08
Als ik mocht kiezen tussen dt ding en m'n huidige kast zou ik echt zonder twijfelen m'n huidige houden
-
, voor meer pics check hier.