Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• CoNsPiRaCyBE
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-04 14:34
Ik heb onlangs een Dahua IPC-HFW4431R-Z gekocht.
Zeer degelijk toestel en goede beeldkwaliteit.
Maar ik vind hem wat groot.
Een ander nadeel dat deze (en de meeste andere IP camera's) heeft is dat de UTP connectie extern gebeurd met een kabel die uit de camera hangt. Waardoor je steeds gebruik moet maken van een verdeeldoos ("junction box"), wat het geheel natuurlijk nog groter maakt.

Ik had nu ook een Unifi G3 gekocht. Deze is ideaal van grootte én heeft een UTP connectie binnen in het toestel. Wat er voor zorgt dat je de camera rechtstreeks tegen je gevel kan maken zonder verdeeldoos.
Maar dit is een duurder toestel, heeft slechtere beeldkwaliteit, lagere resolutie en ik zou toch gebruik maken van Synology Surveilance Center. Ik heb dus geen nood aan de Unifi Video Controller wat de meerprijs van de Unifi camera niet echt verantwoord maakt.

Mijn vraag is dus: Zijn er nog andere compacte toestellen zoals de Unifi G3, waar de UTP connectie intern gebeurd?

Alle reacties

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:02
Misschien is dit nog wat?

https://www.bol.com/nl/p/...NPZg_0_26.28.ProductImage

Belangrijkste is denk ik dat je op POE moet zoeken. Dan kom je veel camera's tegen waarbij de kabel direct door het voetje/baseplate gaat.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True