Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android app op windows uitvoeren voor senioren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gaitie
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11-06 07:18
Mijn kerk heeft een app uitgebracht en neemt daarbij afscheid van een verouderd intranet. App werkt perfect op IOS en Android, alleen zijn er een aantal senioren die geen smartphone/tablet hebben. Wel een pc.

Nu dacht ik zelf aan een emulator om de app te kunnen draaien. Ik heb BlueStacks net geprobeerd en het werkt, maar die zit zo vol met allemaal toeters en bellen en andere mogelijkheden.. Ik zoek iets wat simpel is; eigenlijk alleen de app fullscreen of in een venster (app heeft helaas alleen staande modus), met een snelkoppeling op het bureaublad naar de app. Dat er een emulator onzichtbaar op de achtergrond meedraait is natuurlijk prima, maar ik zoek eentje die vrij onzichtbaar is.

Heeft iemand een goede tip?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.androidauthor...-emulators-for-pc-655308/ ?

Het is een beetje zoeken / proberen; niet elke app draait "zomaar" op elk OS. Ongetwijfeld zal de app relatief compatible zijn maar niet elke emulator heeft bijvoorbeeld een recente versie van Android.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09:26
Is het niet mogelijk een we versie te maken van de app? Dat lijkt me makkelijker dan die oude mensen te leren met BlueStacks te werken. (Laat staan dat BlueStacks redelijk traag is op oudere pc's).

• Gaitie
99ruud99 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:48:
Is het niet mogelijk een we versie te maken van de app? Dat lijkt me makkelijker dan die oude mensen te leren met BlueStacks te werken. (Laat staan dat BlueStacks redelijk traag is op oudere pc's).
Dat lijkt mij sowieso de beste optie. Ik ben niet de ontwikkelaar, maar gewoon een lid die bezorgde oudjes op dit moment wil helpen!

• 99ruud99
hoeveel behoefte hebben ze uberhaupt om via de pc de kerk te benaderen ?
als er geen behoefte is, dan hoeft er ook niets ontwikkeld te worden.

• Gaitie
99ruud99 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:51:
hoeveel behoefte hebben ze uberhaupt om via de pc de kerk te benaderen ?
als er geen behoefte is, dan hoeft er ook niets ontwikkeld te worden.
Veel. Alle interne communicatie ging via intranet (meerdere berichten per week) en gaat nu via de app. In mijn kerk zitten 5000+ leden waaronder een deel zonder smartphone of tablet. Ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd dat daar nu geen oplossing voor is. Helemaal in deze crisis is deze groep bang om in een isolement te komen.

• CB32
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:10
Hebben we het over ChurchBook? Die doet het ook in de browser?

• Gaitie
CB32 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:58:
Hebben we het over ChurchBook? Die doet het ook in de browser?
Nee specifieke app gebouwd voor deze plaatselijke kerkgemeente

• 99ruud99
Kunnen ,e niet een rsfeed van de posts op intranet plaatsen?

• Gaitie
99ruud99 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:00:
Kunnen ,e niet een rsfeed van de posts op intranet plaatsen?
Het intranet verdwijnt dus.

• CB32
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:10
Gaitie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:59:
[...]

Nee specifieke app gebouwd voor deze plaatselijke kerkgemeente
Okee helaas dan denk ik ook dat de beste oplossing uiteindelijk licht bij de bouwers. Heb je nu alleen niets aan.

• 99ruud99
twitter, fb , andere social mediakanalen waarop ze posten, en dan een rss feed van twitter in de app ?

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01-04 12:22
Wat zegt de kerk zelf van dit probleem? Die hebben het namelijk gecreeerd en zijn ook zo ongeveer de enige die het goed kunnen oplossen (door of een webapp te maken, of door een bepaalde emulator oid tot standaard te verklaren)

• Gaitie
Gomez12 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:09:
Wat zegt de kerk zelf van dit probleem? Die hebben het namelijk gecreeerd en zijn ook zo ongeveer de enige die het goed kunnen oplossen (door of een webapp te maken, of door een bepaalde emulator oid tot standaard te verklaren)
Ze zijn aan het inventariseren en gaan er zeker wat aan doen. Ik dacht misschien is er een simpele manier om de app op een pc te krijgen, dan zijn die mensen voor nu gewoon even gered.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Kan dit niet via een direct lijntje met boven geregeld worden?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaitie
ChinaGeek schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:14:
Kan dit niet via een direct lijntje met boven geregeld worden?
Ik ga het direct even proberen O-) :P
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True