Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Prijsalert overzicht?

Pagina: 1
Acties:

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Ik meen me te herrineren dat ik ergens een keer een overzicht van mijn ingestelde prijsalerts tegen kwam. Maar na een paar minuten zoeken (zowel in mijn account als op het forum) kom ik het niet tegen. Weet iemand waar dit zit (of is het verdwenen?)?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je iets met gallery: sdk1985 qua Price Alerts (onderin)?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aurelius142
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-06 15:42
In je profiel bij je wenslijst zie je een overzicht met de door jou ingestelde prijsalerts.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
MAX3400 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:23:
Kan je iets met gallery: sdk1985 qua Price Alerts (onderin)?
Ah super, mijn aantal wenslijsten is nogal lang :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sdk1985 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:27:
[...]

Ah super, mijn aantal wenslijsten is nogal lang :+ .
En openbaar... :+

Je prijs-alerts kan ik niet zien maar de rest wel; geen idee of je "wil" dat iedereen maar als je lijstjes kan inzien.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True