Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanschaf laptop 400 - 500 euro student

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• deonvh
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 02-07-2020
Hai, ik ga dus aankomend jaar beginnen met mijn studie en heb daarvoor een laptop nodig, ik ben van plan niet al te bijzondere dingen te doen met de laptop, beetje browsen netflix en soms wat simpele games zoals minecraft en of fortnite voor de kleine

Wat is je budget?

Mijn budget is echt rond de 400 euro het liefst en niet hoger dan 500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja ik neem hem elke keer mee naar mijn studie

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik heb geen voorkeuren qua merk

Ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan en kwam uit bij, https://tweakers.net/pric...81v50004mh/specificaties/

Alvast bedankt voor de hulp (y)

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
welke studie ga je doen?

• deonvh
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 02-07-2020
Ik ga de studie mbo junior account managment doen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True