Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dual monitor setup voor thuis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kevints
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 09-06 10:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek?
Twee monitoren voor een dual monitor setup.

Wat is je budget?
Rond de €250,- mag oplopen tot €300,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Ik game niet, dus hoog oplopende verversingssnelheden doen mij niet zoveel. 1440p lijkt me wel leuk, maar weet niet of het haalbaar is met prijs en huidige hardware. De monitor moet in ieder geval verticaal kantelbaar zijn en lus kunnen komen van zijn poot (i.v.m. aanschaf van een arm later). Response tijd is een non-factor dus IPS lijkt me de beste keuze?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik werk met een Dell Inspiron 15 7000 gaming.
Processor: i7-7700HQ
Geheugen: 16GB ddr4
Gpu: GTX 1050 Ti 4GB

Aangezien deze laptop slechts 1 hdmi uitgang heeft, moet ik gebruik maken van een USB hub. De Dell D3100 lijkt me de beste keuze hiervoor.
Dit systeem wordt gebruik voor mijn opleiding Software Engineering. Met name IDE's, maar ook af en toe wat Photoshop en Web development

Ik heb zelf mijn oog al laten vallen op de volgende monitoren:
pricewatch: HP 24fw (3KS62AA) Zilver, Zwart
pricewatch: BenQ GW2480E Zwart

[Voor 10% gewijzigd door kevints op 30-06-2020 10:14]

Alle reacties

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:43

FreakNL

Well do ya punk?

Je kan ook naar 2e hands monitoren kijken om de prijs te drukken.

Ik heb al 15 jaar geen monitor meer gekocht, neem de afdankers van het werk mee. Loop je wel 5 jaar achter maar boeiend...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True