Ik heb de training SAFe 5 Product Owner/Product Manager gevolgd en ik ben bezig om het examen te halen. Ik heb het proefexamen gedaan (en gehaald). Ik blijk echter niet in staat om het echte examen te halen. Ik heb al 2x 69% gescoord en 1x 71%. Het frustrerende is dat ik niet kan achterhalen wat ik fout doe. Ik heb de vragen inmiddels opgeschreven en aan de hand van de officiele site de vragen geprobeerd te maken. Ik twijfel inderdaad over een aantal vragen, maar het zijn er niet zo veel dat ik zou denken dat ik zou zakken. Is er iemand die zin en tijd heeft (met ervaring in de materie) om met mij door de vragen te lopen? Ik kan me voorstellen dat je wellicht de antwoorden niet wilt geven, maar ik zou al blij zijn als ik zou weten wat ik verkeerd doe.
Vraag
Beste antwoord (via Knutselwout op 04-07-2020 21:05)
Het delen van examenvragen is niet de bedoeling
Succes! Heel veel klopt, niet alles. Gewoon een domme multiple gok examen met een heel erg onnozel Amerikaans sausje overheen.
Succes! Heel veel klopt, niet alles. Gewoon een domme multiple gok examen met een heel erg onnozel Amerikaans sausje overheen.
[Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 04-07-2020 21:11]
Alle reacties
Ik heb redelijk veel ervaring met Safe, maar als eerste de vraag of je niet via het trainingsbureau wat examen training kan krijgen. Die examens kennen wel bepaalde ‘truukjes’, heel irritant, maar het helpt om er doorheen te lopen.
Maar een dm mag altijd, specifieke vragen kan ik wellicht mee helpen.
Maar een dm mag altijd, specifieke vragen kan ik wellicht mee helpen.
Het delen van examenvragen is niet de bedoeling
[Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 04-07-2020 21:11]
Wow bedankt! Ik ga het maandag doornemen. Mag ik je nog benaderen voor uitleg bij antwoorden die ik niet begrijp?
Helpen met de oefenvragen van een wiskundetentamen doen we ook niet. Dit dus ook niet 

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Dit topic is gesloten.