De Samsung reclame op jullie site voor het scherm Odyssey G7 en G9 geeft op mobiel een gigantische stutter en freezes bij het scrollen door pagina's op mijn note 10+ soms is het scherm meerdere seconden unresponsive. Ik snap dat het de bedoeling is om mensen te pesten met deze reclames maar heel mijn telefoon laten vast lopen gaat wel een beetje ver. Dit gebeurd overigens vaker met ads die een video of bewegende beelden hebben. Misschien dat hier iemand eens naar kan kijken?
Sowieso zijn reklames nooit bedoeld om te pesten. Ook Tweakers moet ergens inkomsten mee hebben 
Maar een vastlopende telefoon is niet prettig nee.
Maar een vastlopende telefoon is niet prettig nee.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
@chengbondkwok, kun je eens kijken?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hi @sygys ,
Ik ben vrij vandaag, maar heb ff net voor je gekeken. Ik heb helaas geen Note 10+ om het te reproduceren, maar ik heb het net getest op een iPhone 11 Pro Max op zowel Safari als Chrome, en had daar geen problemen mee. Het is net als je Note 10+ een krachtige telefoon, dus heb ik ook een Xiaomi Mi A2 gepakt om het te testen, maar ook daar zie ik geen haperingen / vastlopers.
Om toch het een en ander uit te sluiten:
- Welke browser gebruik je?
- Maak je gebruik van custom DPI, waardoor je de desktop versie van de site krijgt?
- Heb je een screen recording tool op je Note 10+ zodat je het kan opnemen?
- Dit is een preview URL van de mogelijke banner (Medium Rectangle, 300x250 die na het artikel komt). Kan je de URL bezoeken en kijken of je daar nog steeds last van hebt (eventueel met screen recording erna)
- Dit is een preview URL van een andere mogelijke banner die op mobiel kan plaatsvinden (Double Banner, 320x100 die helemaal bovenaan de pagina staat). Kan je ook hier de URL bezoeken en kijken of je daar nog steeds last van hebt?
Kan je me laten weten als je het getest hebt? Dan haal ik de preview linkjes weer weg
Ik ben vrij vandaag, maar heb ff net voor je gekeken. Ik heb helaas geen Note 10+ om het te reproduceren, maar ik heb het net getest op een iPhone 11 Pro Max op zowel Safari als Chrome, en had daar geen problemen mee. Het is net als je Note 10+ een krachtige telefoon, dus heb ik ook een Xiaomi Mi A2 gepakt om het te testen, maar ook daar zie ik geen haperingen / vastlopers.
Om toch het een en ander uit te sluiten:
- Welke browser gebruik je?
- Maak je gebruik van custom DPI, waardoor je de desktop versie van de site krijgt?
- Heb je een screen recording tool op je Note 10+ zodat je het kan opnemen?
- Dit is een preview URL van de mogelijke banner (Medium Rectangle, 300x250 die na het artikel komt). Kan je de URL bezoeken en kijken of je daar nog steeds last van hebt (eventueel met screen recording erna)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- Dit is een preview URL van een andere mogelijke banner die op mobiel kan plaatsvinden (Double Banner, 320x100 die helemaal bovenaan de pagina staat). Kan je ook hier de URL bezoeken en kijken of je daar nog steeds last van hebt?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Kan je me laten weten als je het getest hebt? Dan haal ik de preview linkjes weer weg
Bij mij zorgt deze advertentie ook voor stotteren, precies op het moment dat de ad van scene wisselt terwijl ik aan het scrollen ben. Niet zo extreem als hierboven omschreven, maar wel een merkbare hapering.
Pixel 3 met Chrome 83.0.4103.106. Heb gewoon de mobiele versie voor mijn neus.
[ Voor 14% gewijzigd door DrBreakalot op 30-06-2020 22:17 ]
Kan je mij een plezier doen en met bovenstaande linkjes een recordings maken? Met bovenstaande link forceer je de advertentie. Ik heb het met een iPhone 11 Pro Max, Mi A2 en Pixel 2XL, maar alles draait vloeiendDrBreakalot schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:16:
Bij mij zorgt deze advertentie ook voor stotteren, precies op het moment dat de ad van scene wisselt terwijl ik aan het scrollen ben. Niet zo extreem als hierboven omschreven, maar wel een merkbare hapering.

Als je daar een recording van kan maken, kunnen we het beter uitleggen aan Samsung.
Ik krijg het niet goed op video, het zijn simpele framedrops wanneer de ad in beeld komt/is. Valt bij mij alleen op als ik aan het scrollen ben.
Hier met een s10 geprobeerd en inderdaad framedrops bij scrollen. Het is niet zo erg dat ik het vervelend vind maar het is aanmerkelijk minder soepel wanneer de advertentie animaties toont.
Hi all,
Thanks voor de filmpjes en feedback. Ik heb het inmiddels doorgespeeld en we gaan ze vervangen door statische banners.
Thanks voor de filmpjes en feedback. Ik heb het inmiddels doorgespeeld en we gaan ze vervangen door statische banners.
Pagina: 1