Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sky TV (UK) in Nederland

Pagina: 1
Acties:

• henk99
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10-06 20:39
Allereerst, ik heb geen idee of dit de juiste plek voor mijn vraag is :?

Ik kijk graag naar Engelse TV zenders en dan vooral het Sky TV aanbod met sport en filmkanalen. Ik heb ooit een keer een iptv abbo gehad waarop ik die kanalen wel kon zien, maar de kwaliteit liet nogal te wensen over en ook werkte het niet altijd (op belangrijke momenten). Ik ben nu aan het kijken of ik Sky TV op een betere manier in mijn huiskamer kan krijgen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb er best wel wat geld voorover en beschouw het als een soort extra zenderpakket wat ook bij mijn provider geld kost, maar het moet ook geen €30 per maand zijn. Dat vind ik weer teveel dan.

Ik heb wel wat gevonden op de site UKTV2GO, maar ik kom er niet achter of dit officieel is of niet. Zoals ik het begrijp heb ik sowieso een speciaal kastje nodig van ze en een VPN omdat het anders sowieso niet werkt. Ik zie ook dat Sky TV Go een optie kan zijn. Dit is een app die op de tablet e.d. werkt. Ik kom er niet achter of dit op mijn Nvidia Shield TV werkt.

Ik ben heel eerlijk dat het hele VPN gebeuren mij iets te lastig is. Ik kom er niet helemaal achter voor mezelf of ik dat ook zelf kan regelen (de VPN) en dan een echt SKY TV abbo erbij.

Ik hoor heel graag of er mensen zijn die dit thuis hebben en hoe ze dat dan doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het werkt officieel alleen als je een Sky abbo afneemt. Klaar.

Ik kan gelukkig kijken omdat ik een kennis in Schotland heb die daar gewoon woont, werkt, etc. en ik heb zijn inloggegevens voor Sky. En daar is niet specifiek een VPN voor nodig alhoewel ik vroeger (anderhalf jaar geleden) wel eens merkte dat de kwaliteit dan wisselend was. Een VPN-host (VPS in de UK) kost je enkele Euro's per maand en is zat om eventueel voor jezelf te gebruiken.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
henk99 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:26:

Ik heb wel wat gevonden op de site UKTV2GO, maar ik kom er niet achter of dit officieel is of niet.
Dat is ook een IPTV provider. Hij levert er de boxjes bij met de m3u voor ingestalleerd.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
henk99 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:26:

Ik heb er best wel wat geld voorover en beschouw het als een soort extra zenderpakket wat ook bij mijn provider geld kost, maar het moet ook geen €30 per maand zijn. Dat vind ik weer teveel dan.
De officiele prijs van Sky TV + Sports + Cinema ligt ver boven die €30 per maand.
Je begrijpt dus wel dat alles wat je al gevonden hebt (op Sky Go na) niet legaal is/kan zijn.

En als je al een abo kan nemen op Sky Go, dan moet je dus nog de extra pakketten afnemen voor Sports en Cinema.

[Voor 11% gewijzigd door SR8 op 30-06-2020 09:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14:45

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Omdat ik Britse TV miste, heb ik ooit een Sky Digibox met Sky Card gehad via skyeurope.com (klinkt officieel, maar is gewoon een grijze handelaar in Sky-abonnementen voor mensen buiten de UK). Daarmee kon ik (via de schotel dus) naar alle Sky-zenders kijken, behalve het pay-per-view-aanbod (omdat de digibox niet naar huis kon/mocht bellen via de telefoonlijn en dat was destijds nodig voor PPV).

Het werkt, maar ik heb er wel veel gezeik mee gehad. Zo mocht ik niet direct met Sky communiceren, maar moest alles via de tussenpersoon. Reden: zodra Sky vermoedt dat je niet in de UK woont, sluiten ze je af (kaart wordt geblokkeerd, beeld op zwart). En we hebben het over Sky, dus je hebt ze nog wel eens nodig. Dan is het irritant als de tussenpersoon niet zijn best voor je doet.

Je betaalt een opslag aan de tussenpersoon (moet ook wat verdienen) maar zodra ze je als klant hebben, doen ze niet veel meer voor je. Zenderwijzigingen, problemen? Zoek het maar uit. Ik betaalde mijn abonnement rechtstreeks aan Sky en per jaar een bedrag aan skyeurope.com, maar het is me drie (!) keer voorgekomen dat skyeurope van mening was dat ik niet had betaald en mijn abonnement bij Sky opzegde (zonder enige communicatie, niet eens een herinnering). Als ik dan aangetoond had dat ik weldegelijk had betaald, moest ik weer wachten tot ik een nieuwe kaart kreeg; dan moest ik bellen zodra ik hem had, ging de tussenpersoon bellen met Sky terwijl ik in de wacht stond om de koppeling tussen Digibox en kaart te regelen (ik moest dan de code oplezen die op het scherm verscheen etc.). Kortom: gedoe. Het gezeik niet waard.

Tuurlijk is de ene tussenpersoon de andere niet, maar het is een schimmig wereldje.

Zoals @MAX3400 al schrijft: ken je iemand in de UK (of Ierland)? Regel het dan zo. Je hoeft niet eens het abo te delen; als je hun postadres mag gebruiken kun je zelf ook een abonnement nemen.

Ik kijk nu naar BBC iPlayer en de ondemanddiensten van itv, Channel 4, Five en nog wat andere meukzenders va een VPN (PIA) en dat werkt goed. de 200+ homeshopping en gameskanalen kunnen me gestolen worden en voor de rest is het één en het zelfde als de zenders die in NL actief zijn (Discovery, Eurosport, MTV, Nickelodeon etc.).

Wil je films, sport? Op het cricket na is alles wel in NL te krijgen via officiële wegen. SKY heeft al lang niet meer de voorsprong met films op Sky Movies en Sky Cinema die het ooit had; zenders als Film1 maar ook Netflix, Amazon Prime Video en Disney+ hebben dat in NL aardig rechtgetrokken.

Wel mis ik zo nu en dan de technische hoogstandjes als het wisselen van camaerastandpunt tijdens sportwedstrijden (waarom hebben we dat nog steeds niet in Nederland, FOX Sports? Ziggo F1?), maar dat is de hassle niet waard.

Just my tuppence.

[Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 30-06-2020 10:24]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of www.bartonsontheweb.nl

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True