Toon posts:

Autoradio voor Mazda MX-5 (1994) met 500-600 euro budget

Pagina: 1
Acties:

• Jepper1998
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11-04 15:18
Hallo mede tweakers,
Vrij recent heb ik een Mx-5 gekocht maar helaas zit daar helemaal geen radio in. Ik ben opzoek naar een nieuwe head unit. En een compo setje speakers voor een vriendelijke prijs (500-600 voor het hele setje inclusief radio) die passen in mijn mx5 uit 94

De eisen;
- 2din radio met ~7inch scherm
- CarPlay is een must
- het liefst geen verjaard model (zie daarom de geselecteerde modellen)

Ik heb zelf al een beetje gekeken in de price watch en dit is de twee waar ik op uit kwam.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1Autoradio'sJVC KW-M745DBT€ 355,45€ 355,45
1Autoradio'sPioneer SPH-DA250DAB€ 389,-€ 389,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 744,45

Ik had zelf nog enige vragen
- wat zijn nou precies de verschillen tussen de radio’s
- moet je nog steeds je telefoon via een usb kabel connecten voor Apple CarPlay?
- is het handig de audiokabels te vervangen tussen de radio en de speakers?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

[Voor 5% gewijzigd door Jepper1998 op 30-06-2020 00:10. Reden: Wat typo’s verbeterd en extra informatie toegevoegd]

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:17

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op. Tevens een titel fix aangezien een titel als "Autoradio's" wel erg globaal is.
AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Jepper1998
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11-04 15:18
FeaR schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:59:
Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op. Tevens een titel fix aangezien een titel als "Autoradio's" wel erg globaal is.
AUD > CEA
Mijn excuses, bedankt voor de input!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee