Beste tweakers,
De afgelopen dagen ben ik op zoek naar een gaming laptop. Omdat ik mijn laptop niet op reis zal meenemen, dacht ik: een groter scherm lijkt mij beter om te gamen. Ik speel vooral FPS en word al wat ouder, dus hoe sneller ik tegenstanders spot hoe beter
. Hierom dacht ik dat een 17inch laptop mooi zou zijn. Daarnaast ook om films in bed te kijken. Ik merk dat deze 17inch gaming laptops echter heel weinig reviews hebben (komt dit omdat ze onevenredig duurder zijn of zijn er ook technische problemen?), vandaar dat ik jullie hulp in wil schakelen. Kunnen jullie mij helpen een keuze te maken voor een bepaald merk/serie?
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en films kijken.
Wat is je budget?
Het liefst rond de 1000, maar mag tot 1500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee bijna nooit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Ik heb oa gekeken naar de Acer Nitro 5 AN517 en Lenovo Legion 5 IMH17, maar puur bij toeval. MSI of andere merken mag ook gewoon. Door ontbrekende recensies is het moeilijk onderscheid te maken tussen de verschillende merken. Graag dus tips over merken en series waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Systeemeisen:
-17inch scherm
-intel core i7
-512gb ssd minimum
-Nvidea gforce 1650 minimum, maar liefst gtx 2060
-8gb ram minimum, maar liefst 16gb
-windows 10
-goede koeling en weinig geluid bij voorkeur
-accuduur niet belangrijk
-usb-c zou fijn zijn maar is geen vereiste
Graag jullie hulp en tips voor bepaalde merken/series waar ik het beste naar zou kunnen kijken :-)
Bijvoorbaat dank!
De afgelopen dagen ben ik op zoek naar een gaming laptop. Omdat ik mijn laptop niet op reis zal meenemen, dacht ik: een groter scherm lijkt mij beter om te gamen. Ik speel vooral FPS en word al wat ouder, dus hoe sneller ik tegenstanders spot hoe beter
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en films kijken.
Wat is je budget?
Het liefst rond de 1000, maar mag tot 1500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee bijna nooit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Ik heb oa gekeken naar de Acer Nitro 5 AN517 en Lenovo Legion 5 IMH17, maar puur bij toeval. MSI of andere merken mag ook gewoon. Door ontbrekende recensies is het moeilijk onderscheid te maken tussen de verschillende merken. Graag dus tips over merken en series waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Systeemeisen:
-17inch scherm
-intel core i7
-512gb ssd minimum
-Nvidea gforce 1650 minimum, maar liefst gtx 2060
-8gb ram minimum, maar liefst 16gb
-windows 10
-goede koeling en weinig geluid bij voorkeur
-accuduur niet belangrijk
-usb-c zou fijn zijn maar is geen vereiste
Graag jullie hulp en tips voor bepaalde merken/series waar ik het beste naar zou kunnen kijken :-)
Bijvoorbaat dank!
[ Voor 11% gewijzigd door frankveer6 op 30-06-2020 00:03 ]