geeeeeeeeen idee, bel nvidia waar hun t laten doen
zelf doen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Waarom vraag je dat niet aan de crew? Die laten toch ook hun casebadges ergens maken?
Gooi even een topicje open in LA zou ik zeggen.
Gooi even een topicje open in LA zou ik zeggen.
was een bedrijf in schotland, meen ik, maar is idd al eens topic over geweest, weet geen url, sorry
Voor de liefhebbers: hier kun je ze laten maken: http://www.scotgold.com/badges.htm.
Maar je kan ook (als echte tweaker
) een plaatje op glossy-foto-papier uitprinten en er vervolgens plexiglas overheen zetten/plakken (ergens anders op dit forum gelezen).
Maar je kan ook (als echte tweaker
als je er 10 laat maken kost het nog geen 20,- ?? heb ik beetje goed gerekend ?? (custom badges) en dan nog wat verzend kosten.....kun je handig doen met een paar man 
moeten dat 10 de zelfde zijn??
ja, duh, natuurlijk..........Op woensdag 08 augustus 2001 15:41 schreef _Dennizz_ het volgende:
als je er 10 laat maken kost het nog geen 20,- ?? heb ik beetje goed gerekend ?? (custom badges) en dan nog wat verzend kosten.....kun je handig doen met een paar man
had ik eigelijk al verw8
maar dit staat in de text ergens
zou 1tjuh genoeg zijn :P:P
Simply e-mail us your artwork and address and we'll send you back a sample by return.
Pagina: 1