Toon posts:

Schokkerige beelden in QuickTime

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:24
Hallo iedereen,
mijn broer studeerde vandaag af in de lagere school maar omdat door corona niemand erbij mocht zijn is het gefilmd. Er bleek gefilmd te zijn met een webcam van een computer (niet het beste beeld dus) maar tot daar aan toe.
Nu, als ik het filmpje download van WeTransfer en open in QuickTime heb ik heel schokkerige beelden, het lijkt alsof het versneld wordt afgespeeld.
Als ik naar de info kijk over het filmpje staat dat het is gecodeerd op 30FPS in 720P en mp4 formaat.
Ik heb het geopend in Window op mijn Mac via parallels en daar loopt het soepel.
Op het internet hebben we gezocht naar oorzaken maar ik vind vooral oplossingen zoals QuickTime updaten maar alles is hier up-to-date.
Alvast bedankt

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad Air 2022 |  Watch serie 7 |  Airpods 3| PlayStation 5 Disk edition

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 20:12
Speel het af in bijvoorbeeld VLC. Of wil je per se QuickTime gebruiken?

The devil is in the details.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:24
Hahn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:03:
Speel het af in bijvoorbeeld VLC. Of wil je per se QuickTime gebruiken?
Ondertussen hebben we VLC eens geprobeerd hierin lukt dat wel. De reden waarom we QuikTime wille gebruiken is om makkelijker te streamen naar onze Apple TV.
Met VLC kan dit natuurlijk ook door je scherm via AirPlay te sturen maar leg maar eens iets nieuws uit aan de niet digibeten thuis.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad Air 2022 |  Watch serie 7 |  Airpods 3| PlayStation 5 Disk edition

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee