Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-08-2023
he hallo
ik ben van plan om een android tv met android versie 9 te kopen. de vraag is nu heeft iemand ervaring met android tv met name de beeldkwaliteit en kijkhoek of is het toch verstandiger een gewone tv te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een OS is niet afhankelijk van de kijkhoek; andersom ook niet. Beeldkwaliteit is zeer subjectief; tegelijkertijd meetbaar door reviews / metingen / etc door te nemen?

Iets zegt me dat je ergens iets hebt gezien of gehoord maar niet helemaal weet wat "Android TV" beter / slechter / anders doet dan andere televisies?

Allicht kan je toelichten welk budget en welke onderzoekjes je al hebt; dat kunnen we beter antwoorden of je een bepaald type wel/niet moet kopen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:18
:? Een Android TV is een gewone tv, waar Android als software op draait voor wat smart features zoals Netflix en YouTube.

Dat een TV een Android TV is zegt dus helemaal niks over de beeldkwaliteit. Welke tv of tv's ben je aan het overwegen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:25

Barrycade

Through the...

Ik zou aanraden om nog even door te studeren en dus wat topics hier door te lezen.
Android Tv en de beeldhoek en beeldkwaliteit hebben niet veel met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een tv met Android is een gewone tv. Het zegt alleen iets over het OS dat er op staat. En heeft werkelijk niets met beeldkwaliteit of kijkhoek te maken. Check Consumentenelektronica Aankoopadvies eens. Daar vind je ontelbare tv-aankoopadvies topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
nou bedankt ik weet inderdaad niks over android tv daarom de vraag hier ik zag een hitachi android tv voor €479 met alles er op en er aan helaas zijn er nog geen reviews hier over te vinden dus watzou het beste zijn gaat om deze tv https://www.real.de/product/350700471/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mattheu schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:28:
nou bedankt ik weet inderdaad niks over android tv daarom de vraag hier ik zag een hitachi android tv voor €479 met alles er op en er aan helaas zijn er nog geen reviews hier over te vinden dus watzou het beste zijn gaat om deze tv https://www.real.de/product/350700471/
Ik zal verkeerd kijken? Prijs is onder de 479 maar woon je in Duitsland? Of had je al gevraagd wat verzenden & garantie doet buiten Duitsland?

Eerlijk gezegd; ik ben gestopt met lezen toen ik edge-lit LED zag. Ongetwijfeld zijn er nog andere merken te vinden die die techniek wel onder de knie hebben maar voor dat geld, zou ik aan kijkhoeken in ieder geval niet veel verwachten.

Maar ja, onze ideeen / tips heb je nog niet allemaal beantwoord dus allicht kan je dat doen ipv een merk & prijs te roepen in een buitenlandse shop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Grote tv voor een kleine prijs. Als je er niet al te veel van verwacht, kan het prima zijn voor je wensen/eisen.

Kijk eens in de Pricewatch. https://tweakers.net/tele...rXQM1DSUcoFaVUyMwVyamtrAQ

Diverse goedkopere grote tv’s, gewoon uit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
nou wat betreft jullie vragen budget is niet perse dat bedrag mag rustig iets meer zijn ik zag hier bij die link van pricewatch wat leuke 58 inch van philips staan misschien een betere keuze en nee ik woon in nederland maar de garantie geld hier ook ik denk alleen als hij kapot gaat dat je de sjaak bent dus denk ik dat ik toch maar hier een koop maar ik denk niet dat het android word . die 58 inch van philips lijkt mij ook goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De vraag waar je antwoord op zou moeten geven is: Waarom zou je een TV willen met smart-functies terwijl je er niet genoeg van af weet?

Handiger is een TV te kopen die qua techniek goed in elkaar zit. Het besturingssysteem doet er niet toe, dat kun je oplossen met een externe mediaspeler o.i.d. (hier staat een Apple TV onder de TV die alles doet). De TV gaat alleen maar aan op een HDMI ingang, verdere functies van de TV worden niet gebruikt. Die veroudering heb je dus weinig last van. Bij TV"s met smart-functies is de kans aanwezig dat je na een jaar of 2 á 3 geen updates meer krijgt of dat na een aantal jaren bijvoorbeeld de Spotify of Netflix-app het niet meer doet. Daar zit je dan met je prachtige TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
nou ik wilde een smart tv omdat ik 4k wil kijken via kodi is hier veel te vinden ,tevens wil ik netflix in 1080 kijken of 4k dit gaat helaas met mijn mecool android box niet vandaar de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar 4K heeft niks te maken met een slimme TV. 4K zit in de hardware, niet in de software. En Kodi kan ook prima op een externe mediaspeler, die blijft waarschijnlijk langer ondersteund dan een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zie dat je inmiddels als enige tijd op GoT actief bent. Dan zou je moeten weten, dat een topicstart van 2 regels meestal geen succes wordt. Daarnaast valt jouw 'onderzoek' onder aankoopadvies, dus kun je het beter in dat subforum proberen. Daarnaast natuurlijk de hele kwestie dat Android en beeldhoek twee losstaande zaken zijn. Ik zou je willen aanraden je eerst in te lezen in de materie over smart/dumb tv`s, prijscategorie, wensen en dan nog eens een poging wagen in CEA. Met de info hierboven zou je al enigszins op weg moeten zijn. Deze gaat voor nu dicht. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.