Het Neverwinter nights draadje

Pagina: 1
Acties:

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Okay ik wacht met smart op het verschijnen van dit spel dat grandioos gaat worden, maar kan iemand me ff uitleggen hoe het met de dungeon master gedaan zal worden online???? zal hij meespelen of blijft hij er van bovenaf opkijken? Dan wordt dit spel helemaal geweldig.

Weet ook iemand of je een karakter houd of er telkens mee door gaat?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 21:55
Kan ook niet wachten tot het spel er eindelijk is :9

Verwijderd

Neverwinternights wordt zeker een cool spel, single en multiplayer :9~
De officiele site: http://www.neverwinternights.com

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je kan meespelen alleen lijkt me niks aan als je alles al weet.. je kan namelijk ten alle tijden editen.. zelfs tijdens gamen, daarom is het ook zo speciaal :) Alleen als jij zelf monsters neerzet en je weet dat ze er staan lijkt het me echt niet leuk meer om ze dood te slaan.. En het werkt ook beter als je bijv. alles alvast maakt ipv dan nog eens wat te gaan verzinnen ;) Ik heb zelf al ideeen over hoe mijn wereldje er uit zal zien :) Dat ga ik gewoon uitwerken en maar zien wat ik allemaal kan doen in die editor. We zijn met Gamers.NL al een clan aan het maken, niet zo zeer dat ik zeg dat je per cee in een clan moet maar leek me wel leuk voor een keer, vooral als we een eigen game server kunnen regelen :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 06:52
Meespelen lijkt mij eigenlijk ook niet echt leuk. Te veel voorbereiden vind ik ook niet geweldig. Met ons eigen groepje spelen we altijd wel redelijk voorbereid, maar er moet ook veel improvisatie aan te pas kunnen komen. Zo ga ik denk ik ook bij NWN spelen als DM.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• buzz
Op woensdag 08 augustus 2001 09:46 schreef aXe het volgende:
Je kan meespelen alleen lijkt me niks aan als je alles al weet.. je kan namelijk ten alle tijden editen.. zelfs tijdens gamen, daarom is het ook zo speciaal :) Alleen als jij zelf monsters neerzet en je weet dat ze er staan lijkt het me echt niet leuk meer om ze dood te slaan.. En het werkt ook beter als je bijv. alles alvast maakt ipv dan nog eens wat te gaan verzinnen ;) Ik heb zelf al ideeen over hoe mijn wereldje er uit zal zien :) Dat ga ik gewoon uitwerken en maar zien wat ik allemaal kan doen in die editor. We zijn met Gamers.NL al een clan aan het maken, niet zo zeer dat ik zeg dat je per cee in een clan moet maar leek me wel leuk voor een keer, vooral als we een eigen game server kunnen regelen :)
Ja he, lijkt me tof, ik e-mail je wel ff kunnen we ff info uitwisselen, want als het spel wordt zoals het beloofd te worden moet een clan extreem vet zijn.

• aXe

aXe

[#]aXe

Als je van dat soort games houdt dan moet je zeker Dungeon Siege ook checken :) daarin kun je zelfs dingen programmeren als je wilt :) Misschien wel koel als je dan ook zelf beesten kan adden etc :) Kijk zo pakken ze het goed aan dan vind ik, veel meer speelwaarde aan zo'n game dan..

• buzz
Hey heb je daar ook ff een urlletje van voor moi??? Oh en ik probeer je nog ff te contacten voor die clan bij NWN. kun jij het ook ff bij mij proberen, 2 maken meer kans dan 1.

• buzz
Jongens dit spel wordt nog immense dan ik d8, ik zit nu op dat forum en er zijn mensen een persistent world aan het plannen, met w8ers en huizen en alles erop en er aan. Jullie zouden ook ff op dit forum moeten gaan kijken.

• aXe

aXe

[#]aXe

-> http://www.dungeonsiege.com/index.shtml <-

Kijk maar ff :) Alles wordt daar opgebouwd naarmate je verder loopt. Dus een gewoon goede game pc zal alles goed op tijd laten zien (je zal niet merken dat alles nog wordt opgebouwd (wereld), er zijn als het goed is ook geen laadschermen) Het ziet er erg leuk uit, alleen ben bang dat de multiplayer misschien niet voor niks is of er komt een key op ofzo, nouja ik ben van plan ze origineel te kopen dus das geen punt :)

Voor die gamers.nl clan moet je ff naar gamers.nl forum gaan en dan ff bij rpg/adventures kijken en dan zie je daar wel een thread lopen en dan moet je ff mailen naar dat ene adres maar ik zelf heb nog niet veel meer gehoord.. zal nog wel komen en anders maken we zelf ff een clan ofzo :)
Ben toch al van plan met een paar vrienden wat te gaan doen met beide spellen :)

• buzz
Tuurlijk NWN wordt origineel gekocht! Zo'n briljant spel moet beloond worden voor de makers. Ik zit nu al ff op dat forum, wat is jou nick?

• aXe

aXe

[#]aXe

Welk forum?

• buzz
Duh Gamers.nl
maar ik heb je nick al gevonden.

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Hmmm, een soort storytellermode van Vampire dus... dat werkte niet zo...

Steam

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Bloodclot

Jawier!

aargh!! mijn rpg-hormonen beginnen op te spelen bij het zien van die filmpjes!!!

ik heb baldurs gate gespeeld (en uitgespeeld). maar door halflife en andere firstperson shooters enzow heb ik BG2 en andere nieuwe rpg's laten waaien.

door die super coole multiplayer-functie krijg ik een beetje het gevoel van de pen&papier games die we jaren terug speelden.

ik speelde WarHammer en heeel soms werewolf.

Verwijderd

Er zijn nieuwe NWN wallpapers en screenshots:check it out

• aXe

aXe

[#]aXe

Koel tanx :)

• buzz
Is er hier iemand die toevallig de officieele releasedate weet??

• aXe

aXe

[#]aXe

Ze hebben geen releasedate. Dat doen ze metzin niet.. Dus het kan gewoon elke week uitkomen :) We zien vanzelf wel wanneer ie uit is..

Verwijderd

"The Rumors" zeggen iets in de trend van lente 2002 ergens...

• Johannes
  • Laatst online: 03-02 06:52
Ze zeiden eerst nog zomer 2001, die is zo'n beetje afgelopen nu. Volgens mij stond er in de PCGP december 2001 ergens. Ik denk dat ze dat wel graag willen ivm kerstverkopen.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
In de PCGP staat al heel lang dat ie in september of oktober komt. Ik hoop het, het is mijn favoriete aankomende spel >:)

The devil is in the details.

Verwijderd

Op de fora van Tob en BG zoemt december 2001 rond.

Maar een officiele datum: nee :)

• buzz
Weet iemand waar fantsy art te verkrijgen is, met voorkeur voor NWN natuurlijk. Het moet dan niet een producenten site zijn maar een amateur, dat is nml. het leukst.

• buzz
Hey mensen, niemand enig idee, er zullen hier toch wel fantasy fanaten zitten?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

***********KICK*****************

wanneer komt ie nou uit?

maart 2002??????

dit spel gaat roelen!

Verwijderd

tis al een ouder topic...maar het was of dat, of een nieuw topic aanmaken...ik heb dit bericht nog nergens gezien dus ik denk, kom, ik post hem eens:
Dankzij een fikse ruzie tussen de Canadese developer BioWare en uitgever Interplay (inzet is de uitbetaling van royalties die BioWare nog te goed heeft) staat de ontwikkeling van Neverwinter Nights op de zeephelling: BioWare heeft het contract met Interplay verbroken. Dat wil zeggen dat er dus geen uitgever voor het spel is. BioWare zelf zegt dat het spel zeker af komt, en nog op tijd ook, maar het vermoeden bestaat dat Interplay dit niet zomaar over zich heen laat gaan. Een mogelijke rechtszaak hangt in de lucht.
:'(

bron: GameSen

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 18:07 schreef MrRudi het volgende:
tis al een ouder topic...maar het was of dat, of een nieuw topic aanmaken...ik heb dit bericht nog nergens gezien dus ik denk, kom, ik post hem eens:
[..]

bron: GameSen
AAAAAAARGH

• Hahn
noooooooooooooo
Hopelijk vinden ze een andere uitgever, want ik wacht al heel lang op NWN ;(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Slecht nieuws.

Nou lijkt het me dat een andere uitgever zich op zich wel aan NWN zou willen wagen maar toch. Het spel zal er niet eerder van klaar zijn :'(

• Hahn
Op maandag 03 december 2001 18:45 schreef IceStorm het volgende:
Slecht nieuws.

Nou lijkt het me dat een andere uitgever zich op zich wel aan NWN zou willen wagen maar toch. Het spel zal er niet eerder van klaar zijn :'(
Beter laat dan nooit :P

• aXe

aXe

[#]aXe

"willen wagen" ?? Ehm dat bij Interplay had te maken met bepaalde rechten die ze schonden, niet dat ze er bang waren om NWN te releasen... (ze missen zo wel mooi de boot weer, Interplay).

Verwijderd

Ik geloof dat het grote probleem is dat Interplay als enige de rechten bezit om een game onder de AD&D licsence uit te brengen

Verwijderd

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Neverwinter night! *waah* *flip* *leip*

Dat moeten ze toch maar zien op te lossen, lijkt zeer vette game. Wil eigenlijk de Gotrpg draadjes es in NWN uitvoering zien :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• aXe

aXe

[#]aXe

Judge en Pool Of Radiance 2 dan?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Nog roddels over NWG???

Uitgelekte multiplayer betas?
Opkomende demo?
Teletubbies in NWG?
Stoere filmpjes?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Snif, ;( , snif, maar goed, wachten dan maar (hebben we toch al langer gedaan), Interplay is zeker niet de enigste met de rechten van AD&D, Wizards of the Coast bepaald wie de rechten hebben (dus ook SSI)
Pagina: 1