Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• osman19
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 01-07 15:26
Hoe kan ik mijn Iphone mobiel gebruiken als monitoringssysteem voor mijn windows server 2012?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Via een netwerkverbinding?

Even serieus: er zijn wel 300 pakketten om "Windows" te monitoren. Die sturen dan via allerlei protocollen de resultaten door (HTTP / SNMP / SMTP / etc) en dan kan je dat op je iPhone ontvangen.

Dus, wat wil je monitoren, hoe is e.e.a. nu ingericht, etc?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
@osman19 Waarom heb je dit weggehaald in plaats van ingevuld?
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu moet er heel veel info gevraagd worden die je meteen al kunt geven. Dat is wel zo netjes.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:04

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

• Je topic staat in PFSL, waar het gaat over Persoonlijke Financien, Studie en Loopbaan
• Je topic voldoet niet aan de minimum eisen.

Derhalve gaat het topic dicht. Zou ik je topic naar mijn collega's zetten, dan zal deze daar ook ongetwijfeld dicht zijn gegaan (nu ben ik ze voor).

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True