Hoe kan ik mijn Iphone mobiel gebruiken als monitoringssysteem voor mijn windows server 2012?
Vraag
Alle reacties
Via een netwerkverbinding?
Even serieus: er zijn wel 300 pakketten om "Windows" te monitoren. Die sturen dan via allerlei protocollen de resultaten door (HTTP / SNMP / SMTP / etc) en dan kan je dat op je iPhone ontvangen.
Dus, wat wil je monitoren, hoe is e.e.a. nu ingericht, etc?
Even serieus: er zijn wel 300 pakketten om "Windows" te monitoren. Die sturen dan via allerlei protocollen de resultaten door (HTTP / SNMP / SMTP / etc) en dan kan je dat op je iPhone ontvangen.
Dus, wat wil je monitoren, hoe is e.e.a. nu ingericht, etc?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@osman19 Waarom heb je dit weggehaald in plaats van ingevuld?
Nu moet er heel veel info gevraagd worden die je meteen al kunt geven. Dat is wel zo netjes.Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
• Je topic staat in PFSL, waar het gaat over Persoonlijke Financien, Studie en Loopbaan
• Je topic voldoet niet aan de minimum eisen.
Derhalve gaat het topic dicht. Zou ik je topic naar mijn collega's zetten, dan zal deze daar ook ongetwijfeld dicht zijn gegaan (nu ben ik ze voor).
• Je topic voldoet niet aan de minimum eisen.
Derhalve gaat het topic dicht. Zou ik je topic naar mijn collega's zetten, dan zal deze daar ook ongetwijfeld dicht zijn gegaan (nu ben ik ze voor).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.