Ik ben me aan het orienteren om mijn CV ketel te gaan vervangen en heb wat offertes aangevraagd hiervoor. Echter bij 1 offerte wordt 700 euro begroot voor het huren van een hoogwerker om een en ander op het dak te moeten vervangen. Ik neem aan dat dit voor de rookgasafvoer is. (Iets met dakpannen niet te verschuiven of zoiets, ook kreeg ik de vraag of ze via de dakkapel van 1 van de buren naar buiten zouden kunnen (negative))
Een andere offerte spreekt over ' aansluiten op de bestaande HR-verzamelkap', waarbij ik dus denk dat ze de dakdoorvoer laten zoals hij nu is.
Mijn vraag is of die dakdoorvoer/verzamelkap (ventilatie/circulatie is hier ook op aangesloten) nu wel of niet tot de rookgasafvoer behoort en of deze dus wel/niet vervangen dient te worden?
Op dit moment een AWB ThermoMaster 2 HR 28.02WT uit 2001, wil deze laten vervangen door een ATAG i28EC Zone.
:strip_exif()/f/image/4xBEtkrOlC8u4xOnPVH6XJxX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q4128kcRBOmZT7ty8QML80t5.jpg?f=fotoalbum_large)
Een andere offerte spreekt over ' aansluiten op de bestaande HR-verzamelkap', waarbij ik dus denk dat ze de dakdoorvoer laten zoals hij nu is.
Mijn vraag is of die dakdoorvoer/verzamelkap (ventilatie/circulatie is hier ook op aangesloten) nu wel of niet tot de rookgasafvoer behoort en of deze dus wel/niet vervangen dient te worden?
Op dit moment een AWB ThermoMaster 2 HR 28.02WT uit 2001, wil deze laten vervangen door een ATAG i28EC Zone.
:strip_exif()/f/image/4xBEtkrOlC8u4xOnPVH6XJxX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q4128kcRBOmZT7ty8QML80t5.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pCIVT27IV5HsJfrXAWr9cvV5.jpg?f=user_large)