Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Scroll probleem met muis.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Keyaerts
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-05 13:34
Beste mede tweakers,

Mijn probleem is dat ik ineens niet meer omhoog kan scrollen op internet pagina's. Het scrollwiel werkt wel want als ik omhoog scroll gaat de pagina omlaag. Als ik omlaag scroll gaat de pagina eveneens omlaag.

Voor mijn muis had ik software geïnstalleerd die erbij hoort, deze heb ik volledig gereset en daarna verwijdert, voor zover ik weet heb verder niets gedaan wat dit plotseling kan veroorzaken. Enige wat ik ooit in de software van de muis deed was de RGB verlichting aanpassen.

De muis die ik gebruik is Redragon Vampire M720-RGB, ik heb een andere oude muis geprobeert, hier werkt het omhoog scrollen wel... In games is het precies het zelfde ook hier is omhoog omlaag scrollen.

Wie kan er helpen?

Alvast bedankt. Keyaerts

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Muis oppakken, zonder software eens in een andere PC / laptop prikken?

Weet je eigenlijk meteen of dat ding kapot is of dat je "toch" softwarematig iets op je eigen PC moet gaan corrigeren.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Keyaerts
Een andere laptop of pc heb ik helaas niet, kan het morgen op mijn werk proberen wat hij daar doet. Zou echt zonde zijn als deze muis kapot is, ideaal voor mijn hand en veel gewichtjes erin.

Er zit nog garantie op want ik heb hem pas 3-4 maanden in bezit.

• Keyaerts
Probleem opgelost,

In de software liggen klooien om het in orde te krijgen. Alles werkt zodra ik scrollwiel omhoog instel als omlaag scrollen en anders om... Echt dit stukje software is bagger. Maar ben heel blij dat hij het weer doet. Bedankt voor je reactie MAX3400.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True