Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zelfde koper blijft reageren

Pagina: 1
Acties:
  • 548 views

• skyler1994
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-05 10:54
Beste Tweakers,

Ik heb al een tijdje een advertentie openstaan en er heeft nu voor de derde keer iemand gereageerd bij wie ik al heb aangegeven niet te willen verkopen.

Ik had een afspraak met de koper maar hij is zonder bericht nooit op komen dagen. Ik heb toen, ensigns overhaast, een review achter gelaten op zijn account. Als reactie heeft hij ook een negatieve review achter gelaten op mijn account. Ik heb hem daarna laten weten dat hij pech heeft, en ik de PC absoluut niet aan hem verkoop. Nu heeft hij weer gereageerd.

Ik ben bang dat hij weer een negatieve reactie achterlaat als ik hem de deur wijs, is er een manier om hem te blokkeren?

Advertentie in kwestie
Tweaker in kwestie

Groet,
Skyler

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Hi @skyler1994 Ik heb de betreffende review over jou verwijderd. Er was m.i. duidelijk een afspraak gemaakt.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True