Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamnielsm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 31-01-2024
Hello iedereen,

Ik heb een vraag over de LG Ultrafine 4K 23,7" monitor. Ik heb thuis een MacBook Pro (2018) en daarnaast een DELL laptop voor werk. Ik wil de LG monitor voor beiden kunnen inzetten, maar ik vrees dat dit niet mogelijk is omdat de monitor alleen Thunderbolt en USB-C aansluitingen heeft.

Ik ben een thread tegengekomen waaruit blijkt dat een dergelijke setup met een laptop anders dan de MacBook moet kunnen werken als je een Wacom Link Plus gebruikt. Maarrr mijn DELL laptop heeft geen mini display port, enkel HDMI.

De link: https://forums.macrumors....computers-via-dp.2227756/

Heeft iemand een idee of er een setup is die werkt voor zowel mijn MacBook Pro als mijn DELL laptop in combinatie met deze monitor? If not, zijn er wat jullie betreft werkende alternatieven in de vorm van een monitor die beiden ondersteunt?

Grt, Niels

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik gebruik zelf een pricewatch: Dell USB-C mobiele adapter - DA300 om mijn Dell XPS 13 9350 (privé) en de Dell Latitude (werk) aan mijn 27" te koppelen. Werkt zonder problemen. Ik gebruik bij beide laptops dus wel de USB-C aansluiting.

Als je Dell geen USB-C heeft (je geeft geen model op dus dat is voor ons gissen) dan moet je natuurlijk wel naar iets anders op zoek.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamnielsm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 31-01-2024
Excuus, het is een DELL E5470. Standaard laptop, geen usb-c poort.