Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• iamnielsm
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 30-06-2020
Hello iedereen,

Ik heb een vraag over de LG Ultrafine 4K 23,7" monitor. Ik heb thuis een MacBook Pro (2018) en daarnaast een DELL laptop voor werk. Ik wil de LG monitor voor beiden kunnen inzetten, maar ik vrees dat dit niet mogelijk is omdat de monitor alleen Thunderbolt en USB-C aansluitingen heeft.

Ik ben een thread tegengekomen waaruit blijkt dat een dergelijke setup met een laptop anders dan de MacBook moet kunnen werken als je een Wacom Link Plus gebruikt. Maarrr mijn DELL laptop heeft geen mini display port, enkel HDMI.

De link: https://forums.macrumors....computers-via-dp.2227756/

Heeft iemand een idee of er een setup is die werkt voor zowel mijn MacBook Pro als mijn DELL laptop in combinatie met deze monitor? If not, zijn er wat jullie betreft werkende alternatieven in de vorm van een monitor die beiden ondersteunt?

Grt, Niels

Alle reacties

• Borromini
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik gebruik zelf een pricewatch: Dell USB-C mobiele adapter - DA300 om mijn Dell XPS 13 9350 (privé) en de Dell Latitude (werk) aan mijn 27" te koppelen. Werkt zonder problemen. Ik gebruik bij beide laptops dus wel de USB-C aansluiting.

Als je Dell geen USB-C heeft (je geeft geen model op dus dat is voor ons gissen) dan moet je natuurlijk wel naar iets anders op zoek.

Got Leenucks? | Debian Buster x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• iamnielsm
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 30-06-2020
Excuus, het is een DELL E5470. Standaard laptop, geen usb-c poort.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True