Beste mede-tweakers,
Ik heb een issue waar ik niet uit kom en hoop dat jullie misschien nog tips hebben. Ik draai een Wordpress site. Op deze Wordpress site wordt gebruik gemaakt van de Contact Form 7 plugin i.c.m. SMTP Mail. Ik heb ook deze en deze plugin geprobeerd maar die geven dezelfde error. Ik vermoed dus dat het geen plugin issue is.
Het issue
Wanneer ik het contact formulier wil verzenden krijg ik onderstaande foutmelding. Deze foutmelding krijg ik alleen wanneer ik niet ingelogd ben. Als ik ingelogd ben worden alle test mails wel verzonden.
Wat heb ik allemaal gedaan/handige info
- Alle standaard Wordpress bestanden vervangen
- Firewall gecontroleerd
- Ik blokkeer geen api verzoeken met plugins
- Ik gebruik Cloudflare maar als deze op 'dns only' staat blijft het issue.
- alle plugins uitgezet op Contact Form 7 en SMTP mail na. Issue blijft
- pagespeedmod uitgezet maar issue blijft
- .htaccess verwijderd en opnieuw eringezet
Ik snap het ondertussen niet meer en hoop d.m.v. een reactie hier verder te komen. Indien nodig kan ik je voorzien van de link van de website.
Ik heb een issue waar ik niet uit kom en hoop dat jullie misschien nog tips hebben. Ik draai een Wordpress site. Op deze Wordpress site wordt gebruik gemaakt van de Contact Form 7 plugin i.c.m. SMTP Mail. Ik heb ook deze en deze plugin geprobeerd maar die geven dezelfde error. Ik vermoed dus dat het geen plugin issue is.
Het issue
Wanneer ik het contact formulier wil verzenden krijg ik onderstaande foutmelding. Deze foutmelding krijg ik alleen wanneer ik niet ingelogd ben. Als ik ingelogd ben worden alle test mails wel verzonden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| { “code”: “rest_not_logged_in”, “message”: “You are not currently logged in.“, “data”: { “status”: 401 } } |
Wat heb ik allemaal gedaan/handige info
- Alle standaard Wordpress bestanden vervangen
- Firewall gecontroleerd
- Ik blokkeer geen api verzoeken met plugins
- Ik gebruik Cloudflare maar als deze op 'dns only' staat blijft het issue.
- alle plugins uitgezet op Contact Form 7 en SMTP mail na. Issue blijft
- pagespeedmod uitgezet maar issue blijft
- .htaccess verwijderd en opnieuw eringezet
Ik snap het ondertussen niet meer en hoop d.m.v. een reactie hier verder te komen. Indien nodig kan ik je voorzien van de link van de website.