Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Wordpress] Issue verzenden mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 01-06 22:55
Beste mede-tweakers,

Ik heb een issue waar ik niet uit kom en hoop dat jullie misschien nog tips hebben. Ik draai een Wordpress site. Op deze Wordpress site wordt gebruik gemaakt van de Contact Form 7 plugin i.c.m. SMTP Mail. Ik heb ook deze en deze plugin geprobeerd maar die geven dezelfde error. Ik vermoed dus dat het geen plugin issue is.

Het issue

Wanneer ik het contact formulier wil verzenden krijg ik onderstaande foutmelding. Deze foutmelding krijg ik alleen wanneer ik niet ingelogd ben. Als ik ingelogd ben worden alle test mails wel verzonden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
{
    “code”: “rest_not_logged_in”,
    “message”: “You are not currently logged in.“,
    “data”: {
        “status”: 401
    }
}

Wat heb ik allemaal gedaan/handige info

- Alle standaard Wordpress bestanden vervangen
- Firewall gecontroleerd
- Ik blokkeer geen api verzoeken met plugins
- Ik gebruik Cloudflare maar als deze op 'dns only' staat blijft het issue.
- alle plugins uitgezet op Contact Form 7 en SMTP mail na. Issue blijft
- pagespeedmod uitgezet maar issue blijft
- .htaccess verwijderd en opnieuw eringezet

Ik snap het ondertussen niet meer en hoop d.m.v. een reactie hier verder te komen. Indien nodig kan ik je voorzien van de link van de website.

Alle reacties

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online
Maak je gebruik van custom code binnen je functions.php of binnen je wp-config?

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Of van de password protect plugin? Of heb je de Disable REST API plugin? Die kan het ook nog zijn. nvm, nog een keer goed gelezen, je hebt geen api blokkerende plugins blijkbaar.

[Voor 80% gewijzigd door Jivebunny op 29-06-2020 15:47]

Mi 10T Pro | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.8.3 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 01-06 22:55
Ik heb deze twee handmatig toegevoegd aan de wp-config.php

code:
1
define('FORCE_SSL_ADMIN', 'true');

en

code:
1
define('WPLANG', 'nl_NL');

Ik maak geen gebruik van password protect plugins en in de functions.php van de thema zit niks.

Update: Sorry. ik zie dat er een custom code was toegevoegd aan de wp-config.php waar ik steeds overheen heb gekeken. Het werkt weer. Deze code stond nog onderin. |:( 8)7

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
add_filter( 'rest_authentication_errors', function( $result ) {
    if ( ! empty( $result ) ) {
        return $result;
    }
    if ( ! is_user_logged_in() ) {
        return new WP_Error( 'rest_not_logged_in', 'You are not currently logged in.', array( 'status' => 401 ) );
    }
    return $result;
});

[Voor 49% gewijzigd door tom.cx op 29-06-2020 15:49]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True